Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

arend

Goeiemorgen Avondster,
gesprekken vol inspiratie thuis (of over huis?)
het hart sprankelt, fonkelt naar de toekomst
het voelt goed daar ten huize avondsterretjes  :-*

Eveningstar

Ooo ja, Arend, niet aan gedacht! Dank je wel! Ja, ja, we zijn met de plannen van de badkamer bezig ;) . Dat lijkt al zo normaal te zijn... toch goed, om er even bij stil te staan. Dank je wel!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goeie morgen Maateke  :-*
Het gaat er wat emotioneel aan toe vandaag maar je praat het weg , praten en praten helpt  lieverd
iets afwerken of verwerken om terug vooruit te kunnen , mijn gevoel zegt een teleurstelling ondergaan maar gezien hebben dat dit nodig was om stapje achteruit te zetten om er dan 2 weer vooruit te kunnen zetten, je hartje openen ( wat geen probleem is bij jou ) en je sterretje boven je huisje en tuintje en alles daar rond laten schijnen 

Mijne lieve Ziel
Ik wens je een prettige dag
Dikke zoen en heel grote knuf  :-*
Suus

Eveningstar

@Alain
Doelgericht werken, is idd het thema van de laatste periode. Ik stel me regelmatig de vraag... doe ik dit graag? Wat doe ik graag? Wat wil ik?... . Soms kom je dan tot resultaten, waarvan je toch wel even kan opschrikken.... Je doet al gauw iets uit een gewoonte, omdat de ander dit vraagt / oplegt (= naargelang de situatie.)
God zij dank, dat ik met mijn partner daar open kan over communiceren.

Dank je wel, Alain!

@Arend
Ja, ja, die badkamer en de tuin... dat zijn de plaatsen, die nog wat aandacht vragen en krijgen. Bad is besteld en kan volgende week opgehaald worden :) . Mmmm.... lekker een badje nemen en nadien lekker afdouchen.... ik geniet nu al ;) :D .
Van binnen in me ervaar ik ook sprankelende gevoelens; is niet zo eenvoudig om te omschrijven. Het lijken wel kriebels te zijn :) . Voor mij puur genot ;) .

Dank je wel, lieve Arend.

@Zielenmaat
Hoi Lieverd!
Ik was gisteren iets beu en dat heb ik ook geuit... dat is het enige, wat met emoties te maken was. Voor de rest een goed gevoel ervaren :) .
Het kunnen praten onderling, is een zege :D  en dat doen we praktisch dagelijks.
Een teleurstelling... neen niet ervaren. Ik stel ook geen verwachtingen voorop en dus kunnen er moeilijk teleurstellingen komen... . Ik let er echt wel op geen verwachtingen te stellen. Nu is het een gewoonte geworden en evident.
Mijn hart openen... wel ik heb het gevoel, dat dat eigenlijk altijd vrijwel open staat. Me aarden en afsluiten... dat zijn punten, waar ik me nu wel mee bezig hou ;) .
Een ster boven ons huis... net zoals de zon en de maan... altijd aanwezig :D .

Dank je wel, Lieverd!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Ik neem verlengd verlof :D . Ik heb een heleboel te doen vandaag en morgen en daarna weeral weekend... daarna heeft manlief een hele week verlof en dus ben ik pas maandag 20-08-2012 opnieuw actief met het kaarten leggen en duiden hier :) .

Tot dan!

Voor jullie allemaal ook een prettig weekend hé ;) .

Liefs,
Eveningstar

arend

Goeiemorgen Eveningstar, GENIET ERVAN !!!  :-*

Sweetie

Dag lieverd
Wees voorzichtig, hou je taai en tot wat later
Geniet ervan en een heel dikke kus en knuffel  :-* :-* :-* :-* :-*

Eveningstar

Genieten, Arend, heel graag! Ik ben zelfs van plan, om ook een Hawaiaanse massage in te lassen. Mmm lekker genieten is dat.

En jouw kus en knuffel, lieve Zielenmaat, ontvang ik heel graag. Ik geef je er ook graag terug.

Dank jullie wel voor jullie reactie... dat is lief!

Tot gauw.

Liefs,
Eveningstar

Alain

Maak er een fijne tijd van en wees voorzichtig...
XXX


Eveningstar

Hèhèhè.... hier zijn we dan. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden te zijn, dat ik de kaarten nog heb aangeraakt of geduid ;) .

Mijn kaarten voor 20-8-2012 --> 2-1-3:
Wolken + Heer + Ruiter = Anker / MC = Vrouw
Vissen - Vrouw - Kruis
Brief - Vrouw
Tuin

Ik ben benieuwd welk nieuws me zou toekomen, waardoor mijn partner het moeilijk zou gaan hebben... . En over welke vrouw wordt er een kruis gezet ???

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Lieverd
:-* dikke knuf om te beginnen
en ben blij dat je er terug bent hihi  :D

zo nu je kaartjes
Heeft het ventje het wat moeilijke om alles in beweging te zetten om terug te gaan werken ?
verlof is gedaan en er moet weer gewerkt worden al had hij wat langer bij moeder de vrouw willen blijven, een berichtje of een boodschapje voor wat er nog in het tuintje moet veranderen, heb je iets besteld voor je tuintje ?

Liefs
Suus  :-*

Eveningstar

Hoi Lieverd!

Ja, ja, ventlief zag er vanmorgen tegenop, om te gaan werken. ;)
Na een uurtje of 2 ging het alweer beter, de airco in de wagen maakte al veel goed hé met dit weer ;) .

Een bestelling, die toekwam, is opnieuw meegenomen door de chauffeur, daar er schade aan de bestelling was... jammer, maar beter bij levering zien, dan bij installatie ;) .

Merci hé, meid!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaarten voor 21-8-2012 --> 2-1-3:
Anker + Lelie + Hond = Roede / MC = Huis
Vrouw - Vogels - Vrouw
Boom - Boom
Zeisen

Wanneer ik naar de lelie kijk, dan voel ik rust en heb ik de neiging een lekker dutje te doen momenteel... . Niet enkel rust in de slaapvorm, maar ook aan de rust in mezelf, die ik ervaar. Ik merk toch weeral een gelukzaligheid voor mezelf, wanneer mijn partner nu al volop aan het denken is gegaan en ik nog een leeg hoofd bij manier van spreken heb. Ik ontwaak op een zachte manier, zonder meer.
Die rust in mezelf geeft me eveneens een stabiliteit, die netjes aansluit bij die rust... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goeie morgen Zielenvriendin

dicht bij jezelf blijven en vertrouwen hebben, mag je poetsen vandaag in huis, dingen een plaats geven ?
praten met een heel goeie vriend/in die je bijstaat ,, praten over groei in iets en wat te doen ermee, wel opletten voor je geondheid hé lieverd ..

Liefs
Suus :-*