Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

Eveningstar

Hoi Sweetmami,

zo zien wij dat ook. En we maken stap voor stap onze nest van ;) .

Merci hé.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Good morning!

Mijn kaarten voor 5-7-2012 --> 2-1-3:
Vogels + Hond + Wegen = Ster / MC = Huis
  Lelie - Huis - Klaverblad
Vissen - Wolken
Huis

Ik kan het nu nog niet plaatsen, maar dat komt vast en zeker wel... .
Een trouwe vriendschap, waarmee ik een babbel ga doen en waarbij verschillende mogelijkheden geboden worden, nadat er een inzicht gekomen is.

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi Eve
een vertrouwelijk  gesprek werpt een andere kijk op het pad wat je wil gaan bewandelen
het haalt je twijfels weg die je er over had
er komt steun die je innerlijk gelukkig maak
vooruitgang je voelen als een vis in het water  laten je zorgen verdwijnen
liefs Rianna

Sweetie

Goeie morgen Zieltje

Na wat opwinding een goede beslissing nemen er vol vertrouwen tegenaan gaan, je boekt vooruitgang en je voelt je vredig
je vraagt raad/ steun en die gebruik je ook en dit brengt je geluk , innerlijk nog wat tegen de stroom in gaan

Suus

Alain

hey eve,
een gesprek doet je de juiste keuze maken...
XX

Eveningstar

Pot vol koffie!!!

Hoe is het mogelijk!

@Rianna
Dit klopt als een bus! (Die bus is er opnieuw :):):) ) En idd het was vertrouwelijk het gesprek, bracht een andere kijk en toch bevestiging voor de ervaring en de vragen rondom het gedrag van iemand.
Yepp! Yepp!
Merci!

@Zielenmaat
Ja, klopt wat je zegt, maar of het een goede beslissing is... dat is af te wachten. Ik voel me er in ieder geval heel goed bij, dat wel. En ik heb heeeeel veeeeel liefde gekregen, omwille van die beslissing... . Dus tot nu toe alles pico bello!!!
Yepp! Yepp!
Merci!

@Alain
Het gesprek is spontaan op gang gekomen, maar mocht er zeker wezen, want idd het heeft me onverwachts een keuze doen maken.
Yepp! Yepp!
Merci!

Elk van jullie duidt op een andere manier en het gaat steeds over hetzelfde... heel boeiend! En telkens past het plaatje.
Merci!

Liefs,
Eveningstar

Alain

Citaat van: Eveningstar op juli 05, 2012, 16:05:18 PM
Pot vol koffie!!!

Hoe is het mogelijk!

Elk van jullie duidt op een andere manier en het gaat steeds over hetzelfde... heel boeiend! En telkens past het plaatje.
Merci!

Liefs,
Eveningstar

dat vind ik nu eens leuk, ieder heeft zijn eigen mening... :D :D :D

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaarten voor 6-7-2012 --> 2-1-3:
Ruiter + Ring + Lijkkist = Vissen / MC = Boom
Boek - Sleutel - Wolken
Muizen - Schip
Boek

Iets, dat naar ons toekomt, dat een rol speelt in de relatie en daardoor iets stop gezet wordt. Ik ben benieuwd wat dat gaat zijn... .

Liefs,
Eveningstar 

Sweetie

Hallo Zieltje

Beindigen van een overeenkomst
een onverwachte gebeurtenis die wat zorgen brengt maar kan opgelost raken toch maak je je zorgen en knaagt het energie
er zijn dingen waar jij nog geen weet

Suus

Eveningstar

Gezellig met ons ge2en hé vriendinne!  :P

Tot op heden kan ik het eerlijk gezegd nog niet plaatsen. Maar misschien straks ??? .

Merci al op voorhand hé!

Liefs,
Eveningstar


Eveningstar

Hoi Kameradsky,

die overeenkomst, die stopt... daar heb ik geen weet van, kan ik niet plaatsen.
Ook die onverwachte toestanden zijn er niet geweest.

Ik kan wel plaatsen, dat wat ik geschreven had... .
Maar ik wil er eigenlijk niets meer over zeggen, omdat het betrekking heeft op andere mensen.

Merci, maat!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaarten voor 9-7-2012 -->2-1-3:
Boek + Schip + Ruiker = Klaverblad / MC = Huis
Vrouw - Vogels - Roede
Boom - Muizen
Heer

Wanneer ik deze kaarten lees, dan denk ik meteen aan welvaart... beweging... praten over... bedenkingen rond gezondheid... de Heer...

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

#297
Daar is ons Zieltje

ervaringen opgedaan ( inzicht over iets ) wat jou erg gelukkig maakt in de huiselijke kring
dit was even moeilijk verlopen maar er werd / wordt gesproken
de heer was beetje paniekerig of het waren gezondheidszorgen
Suus

sweetmami

Hi Eef, lekker weekend gehad....? Weer verder sleutelen aan je huissie..... daar draaid alles nu ook om........ tuurlijk... jouw gezin jouw plaats....
maar word er ook wat afgebabbeld, afgeergerd, dat dingen niet helemaal gaan zoals jij wil, dat je ook echt je mannetje moet staan met daadkracht, dat je het gevoel hebt dat je die plek moet verdedigen... en ben jij dan die dame in die kaarten zelf of is het een andere dame waarmee het botst? :-*

Eveningstar

Het weekend... mmm... dat is voor ons beiden. Lekker dingen samen doen en ons huis verder opknappen.  Nu was de tuin tussen de regenbuien weer aan de beurt. Het gras kan bijna ingezaaid worden ;) . Gaan met die banaan, maar heel zeker onze rust respecteren.

Dus weekend lekker... yepp!!! :)

Gisterenavond zo'n zin in zelfgebakken frit... wil ik de fritketel voorzien van zuiver vet... warm ik het voorgaande vet zachtjes op, giet het in een oude emmer... blijkt die fantastische emmer gescheurd te zijn en ons Bie wist dit niet tot... het lopende vet onderaan de emmer verscheen en liep en liep en liep... En de hele wasplaats ondergelopen was met .... fritvet.

Schuiven alom... en dus opruimen en vet trachten weg te halen. Maar mijne schat... inventief dat ie is... handelde snel bij het uitlopen van het vet.... en.... strooide zand rondom het vet. Zo kon het niet onder de toestellen lopen. Tof en knap bedacht, maar smurrie alom! En ja,.... weghalen zand... weghalen vet... en poetsen... maar daar was ik te moe voor en dus even bedekt met karton. Vandaag ... poetsen!
Slotsom... gisteren had ik te weinig zuiver vet en dus straks vet halen en zelf verse fritten bakken ....mmmmm....

Met een partner zoals de mijne... leer je heel gauw op een liefdevolle manier je mannetje staan. Opkomen voor je zelf... dagelijkse kost (lijkt wel op Jeroen Meus) en evident ;) .

Mmmm... over die dame... dat is nog even na te gaan wie dat gaat zijn... .

Merci, Sweetmami.

Liefs,
Eveningstar