Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:26:49 PM

kreeft

en Eve, iets gevonden wat je zocht?  :D
of mss een geheim ontdekt  ???
:-*

Eveningstar

@ Suzy
Ik voelde me vandaag goed, niet zo moe als voordien. Maar eerlijk gezegd... heb veel zittend werk gedaan en nog wat strijk ;) .

Op TV zocht ik een programma... en dat vond ik idd niet. En St.-Antonius heeft het ook niet gevonden. ;)
Tweestrijd... niet ervaren.

Wel veel te weten gekomen na een onderzoek (bevraging).

Merci hé :) !

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Kreeft
Ja, toch wel... niet echt een geheim, maar toch wel achter een heleboel informatie gekomen ;) .

Merci zalle.

Lie,
Eveningstar

Alain

kzal ook eens iets moeten vragen aan die St.-Antonius  :D

Eveningstar

Ja, Alain... een schone .... . Ach vul zelf maar in dan ;) :)

Wel zien wat ge vraagt hé, want hierboven durven ze het wel eens letterlijk, maar dan ook weer niet letterlijk het nemen.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaarten voor 4-7-2012 --> 2-1-3:
Lijkkist + Kruis + Heer = Kruis / MC = Maantje
Lijkkist - Heer - Heer
Kruis - Tuin - Tuin

Hmmm... opnieuw dat kruis en die kist... en niet uitgeveegd met één van die soort hé... ;)

Ik laat dit even open...

Liefs,
Eveningstar


rianna

hoi Eve
er word letterlijk een kruis getrokken over je verleden 'samen met je heer komt er een nieuw begin wat je emotioneerd
verleden  word begraven en dat geef je rust en harmony
liefs Rianna

Eveningstar

Hoi Rianna,

hier zeg ik meteen ja op!
Dat klopt volledig!

Wij zijn de laatste tijd meer en meer bewust van ons geluk en van elkaar. We kiezen meer dan ooit voor onze relatie en laten het verleden het verleden zijn. We leven ook in het nu.

Aha ... mooi! Merci!

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Hallo Zieltje

je maakt een kruis over het verleden, ietwat emotioneel
een nieuw begin voor de heer

Suzy

Eveningstar

Ja, dat nieuw begin voor de heer... dat is mss de pad vooraan in de tuin, die bijna klaar is. Dat biedt in zijn gevoel vele nieuwe poorten, die opengaan voor ons.

Dat verleden loslaten... yepp ik zal er op letten ;)

Merci!

Liefs,
Eveningstar

Alain

Citaat van: Eveningstar op juli 04, 2012, 10:48:04 AM
Ja, Alain... een schone .... . Ach vul zelf maar in dan ;) :)

Wel zien wat ge vraagt hé, want hierboven durven ze het wel eens letterlijk, maar dan ook weer niet letterlijk het nemen.

Liefs,
Eveningstar

;D

Alain

hey evening, de taxi is gestopt bij jou :D
je trekt een definitieve kruis over het verleden, je voelt je opgelucht daardoor...

sweetmami

Hi lieffie, zie het opknappen van je huis en tuin als een symbool, symbool voor wat jullie samen hebben... het stond al alleen het word mooier dus zodra dat klaar is, zitten julie er helemaal in, op in elkaar. Frisser dan ooit.  ;)  :-*

Eveningstar

Hoi Alain  ;)

Hé merci, om langs te komen!

Een pak van mijn schouders is er afgevallen, toen ik dat deed. Maar waarschijnlijk en dat zal dan eerder onbewust zijn, denk ik, zal ik opnieuw iets uit het verleden aan het afsluiten zijn... . ;) :)

Hé... ik lees opnieuw!!! een definitief kruis... mmmm... dat zou nog wel eens een heel bijzonder betekenis kunnen zijn. Maar daar kan ik je nu nog niet over vertellen. Alleszins als dat zo is... dan krijg je een PB van me!

Mooi!

Merci!

Liefs,
Eveningstar