Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

arend

I know ik moet bovenal rustig blijven en stap voor stap gaan en niet lopen  :-*

dameblanche

hihi, niet op de vlucht dus gaan, en niet jezelf voorbij lopen........
klinkt clichee, maar zo is het nu eenmaal, en ook daarom komen steeds diezelfde muizen, roede en kist kaarten om je daarop weer met de neus op te drukken.....

het is wat hè, die kaartjes, weten je steeds weer met de beide benen naar de grond te trekken.... :-\

sweetmami

goeiemiddag,

voor mij;
het huis, brief op pk, het boek

:-*

dameblanche

eimand in de familie durft niet voo zijn gevoelens uit te komen, en dan heb ik het over een vader-figuur, opgetelt de vogels, iemand die nerveus aan aard is...

sweetmami

Ja, die ken ik wel plaatsen. Thx Mar  :-*

assie63

@marianne
ja klopt zit even vertraging op, maar komt wel goed, maak toch aardige sprongen op emotioneel gebied, tja veel illusies heb ik eigenlijk niet, ik leef wel in de werkelijkheid, en hoop doet leven, dank je assie xx



assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

30 lelie-31 zon-13 kind= 2 klaverblad

steun en positiviteit, nieuwe begin wat mij geluk brengt

kreeft

goeiemorgen,
regen en grijs hier,

beer 15, muizen 23, kist 8 = zeis

kracht die mij ontbreekt om iets te beëindigen?

fijne dag iedereen :-*

arend

goeiemorgen grijzige morgen,
vandaag: zeisen, ster op pk, heer
samen hond
iets afsluiten, naar toekomst gericht?

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
27 = de brief
1 = de ruiter
18 = de hond
samen
10 = de zeis
ik besluit om mijn eigen trouw te blijven en zo mijn pad te trekken ik ga oogsten wat ikg ezaaid heb
liefs Rianna

Chris

Moggel allemaal,

boom-weg-kruis=brief

Gr Chris

dameblanche

assie
lelie-zon-kind

de lelie werkt voor je als een springplank, een sprinkplank naar de zon, en heeft je kracht en blijheid....

angels

goedemorgen,,

vandaag   

weg    man    roede   = ring


dameblanche

kreeftje, de wind komt vandaag vanuit het westen, dus ik kan me richten op wat er komen gaat qua weer.....dus over een uurtje of 2 is het hier bij mij ook miezer en grijs... ;D

beer-muizen-kist

de kist op je pk, neem in aan, maar zo wie zo, je zit in een transformatie proces, het realiseren van een afsluiten van en een begin aan......
maar de zorgen komen terug, en dat vertroebelt weer het beeld....

dameblanche

#239
arend;
zeisen staat voor kappen....
hier staat eigenlijk letterlijk...
laat het allemaal wat meer op je afkomen,  en richt je op het geen er gebeurd...

de keizerin op de kop......verwerpen van je zorgen!

vroeger wars er op teevee een show van willen ruis en dan moest iemand ergens gaan staan en kwamen er stokken van boven hem vallen en die most hij vangen, hij wist niet uit  welke hoe de stokken gingen vasllen....
zo zie ik jou eigenlijk ook arend....... :-[