Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Sweetie

#105
@Arend
Blijkbaar heb je een plots inzicht gekregen en neem je dit aan als een gechenk uit de hemel

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ok
35 = het anker
19 = de toren
8 = de kist
samen 26 = het boek
er worden dingen duidelijk  in me koppie  wat meer houvast geef aan de toekomst
liefs Rianna

sweetmami

goeiemorgen allemaal,

whoop whoop,

de zon het anker

de heer, boek op pk, de tuin

:-*

angels

goedmorgen,


vandaag liggen er voor mij

heer   ruiker    sleutel  = vissen

hopelijk een/mijn  man met iets heel goeds  ;)

sweetmami

hi assie, de verbinding met jezelf, maar ook de verbindingen om je heen, je gevoelens, je boekt vooruitgang in de maatschappij.  :-*

hi alain, het gaat hier over je tolerantie level, die word nog welleens op de proef gesteld.  :-*

hi kreeft, je voelt je wat onzeker betreft je loopbaan, je mist iets, je krijgt wel hulp, nog meer verduidelijking, ondertussen doe je alles gewoon lekker in je eigen tempo  :-*

hi arend, je bent nieuwsgierig naar meer kennis, die krijg je ook, veranderingen stapelen zich daardoor op. Positief  :-*

hi rianna, stilstand, je houd je vast aan je zekerheden, daar voel je je prima bij maar toch ook niet, dat ga je nog ontdekken, voor jezelf uitzoeken  :-*

hi angel, hij helpt je in iedergeval je visie te verbreden.  :-*

dameblanche

#110
haha aiain, alle ogen zijn gericht op kwatta..de dame...
maar hier gaat het over iets meer zelfverzekerder te worden..
je dent te negatief over jezelf, is helemaal niet nodig, het gaat om iets wat erin is gesleten en ook nog niet 1,2,3  is omte zetten....
wat ligt er voor een cursus voor je in het verschiet, want dat is wat er in eerste instantie bij me opkomt... ::)

dameblanche

#111
suus...
je taak als moeder neem je heel serieus, je probeert je kids alles te kunnen geven wat zij nodig hebeen, daar ben je zeer creatief in, je weet van niets iets te maken... en dat houdt je op de been....

dameblanche

rianne
anker-toren-kist...
maar ook angst voor de toekomst, dingen die je niet weet, oangst voor het onbekende, te veel in het torentje blijven zitten, hang naar het verleden, want dat is wel bekend...

dameblanche

whoop, whoop is weer hier...
haha sweety,

zon-anker..het loopt weer gesmeert, probeer die boost zolang moegelijk vast te houden...
probeer ook iets rustiger te zijn, hou die boost zolang mogelijk vast door meer te gaan mediteren, er komen weer toch te veel muizenissen in je hoofd...

dameblanche

maar angels, maar het niet uit wat voor man???

je bent toe aan een verzetje.... ;)

dameblanche

#115
het nieuwe contract brengt meer zekerheid met zich mee assie...maar probeer zo vlug mogelijk een vaste positie te zvinden in je nieuwe werkplek, anders slaat de verveling snel toe

dameblanche

tijd om eens te gaan zoeken naar een houvast kreeft, eigenlijk is op dit moment alles onzeker, huis, tuin en werk.....

dameblanche

#117
een noodzakelijke verandering is nu mogelijk om vooruit te kunnen arend

sweetmami

Hi Mar, ja ik hou mn boost wel vast, dat sowieso! Genoeg om handen, genoeg te doen, genoeg te genieten!
Ik ga niet meer terug...... maar die rot muizenissen... er is 1 stukje wat op geen manier te vullen/voeren valt...
Ik mis hem soms gewoon, minder, maar het is niet weg, dat is alles  :(
So ive said it, en nu de boost weer ff drainen  ;)
:-*

Chris

Voor vandaag

zeis-brief -zon=weg

Gr Chris