Tarot legging betreffende mijn toekomst/vooruitzichten?

Gestart door Serenity, oktober 24, 2011, 05:13:17 AM

Serenity

Hoi allemaal,

ik ben hier nog maar net en eigenlijk heb ik zoveel te vertellen, maar dat komt wel stukje per stukje op het juiste moment. :D Laat ons zeggen dat ik eigenlijk al van kinds af aan spiritueel ben.
Uiteraard ben ik dus ook bezig met tarot, ik leg sporadisch eens wat kaartjes.( ik doe dit eens om de zoveel maanden omdat dit voor mij beter werkt dan voortdurend) En er is alleen maar waarheid uit gekomen.

Nu, vroeg ik me gewoon af, of er iemand bereid is een algemene toekomst legging te doen? (hierin vervat natuurlijk ook de liefde, financieel, op vlak van werk, geluk, alles)
Ik kan dit ook voor mezelf, maar ik hoor het graag eens van een ander en ik leer enorm graag bij.

Ik kan u alvast meedelen dat ik op dit moment gelukkig ben met mijn situatie, maar benieuwd ben naar wat komen zal en hoe ik dit in goede banen kan leiden en blijven begeleiden ;)

Als iemand meer info van mij nodig heeft mag dit gerust gervraagd worden via pm ^^

Bedankt alvast !

dameblanche

hallo esther,
ik mag ook graag met kaartjes stoeien, zowl tarot als de lenormand en idd ik leg vor mezelf maar heel sporadisch kaartjes...ik ga mezelf niet zitten gekmaken ;)
ik heb voor jou jet KK gelegt en dit is er uitgekomen:
je situatie, aas van pentakels
wat blokkeeert; bekers 9
verleden; schildknaap van zwaarden
heden; koning van pentakels
nabije toekomst; aas van staven
verre toekomst pentakels 5 op de kop
jezelf zwaarden 8 op de kop
anderen; pentakels 7 op de kop
angsten en hoop; rad van fortuin
uitkomst; de magier op de kop

dameblanche

uitleg
wat me opvalt is dat er veel pentakels inzitten, aarde, bezittingen, materie, maar ook magie
je betn zoals je zegt ook een spiritueel mens, maar wil je hier ook wat meer in gaan ontplooien, iets meer betekenen gaan voor jezelf maar ook voor anderen, het gene wat jetegnehoudt is eigenlijk dat je steeds op zoek bent naar die ene beker, je denkt dat je er nog steeds niet geheel lklaar voor bent
de schildknaap van zwaarden laat zien dat je weet wat je kunt, dat je ook weet wat je in je hebt, maar je leeft nog te veel met je hoofd in de wolken, kijk naar de kaart, hier vliegen in tegenstelling tot andere kaarten meerdere vogels in de lucht, vogels staan ook voor boodschappen van boven,
heden, eigenlijk blijft je ook maar zitten...je komt tot niks, je vindt het allemaal wel goed zo, een beetje traag van geest, in de nabije toekomst wordt je iets aangeboden, je gaat je eigenmaken in de macht, toch breken er bittere tijden aan waarbij je geen stap voorwaarts komt
jezelf; je bent iemand die zich heeft weten te bevrijden maar eerder uit ontwijking van problemen dan uit oplossing van problemen en dat is iets heel anders.
hoe anderen je zien;
pent 7 op de kop, deze kaart waarschuwd je tegen uitstel en dat doorzettingsvermogen gewenst is...
het rad van fortuin geeft je de mogelijkheid te groeien, maar je bent er ook een beetje bang voor.
je hebt alles in huis esther, ga handelen, wordt meester over jezelf en gebruik je capaciteiten
liefs marianne

Serenity

#3
Hallo Marianne,

bedankt om een legging voor mij te doen  :)

Ik merkt er zeker waarheden in.
Ik heb me een tijdje eigenlijk quasie volledig afgesloten voor het spirituele, er geen tijd meer voor gemaakt en er onbewust ook even niet meer mee bezig geweest. Zo nu en dan bepaalde gedachtes maar niets concreets.
Ik besef nu, dat ik er toch echt tijd voor wil maken en op verder onderzoek wil uitgaan aangezien ik weet dat ik op spiritueel vlak zeker nog kan en zal groeien. Maar ik moet er dan uiteraard wel voor open staan en mezelf niet gaan afsluiten, dat besef ik. Daar ben ik nu mee bezig ;) Ergens ook steeds een achterliggende gedachte van, is wat ik denk dat ik kan/meegemaakt heb in het spirituele wel allemaal waar? Maak ik mezelf niets wijs. Ondanks dat ik al meermaals bevestigd heb gezien dat het waarheid is. Misschien een twijfel aan eigen kunnen een beetje? ::) Maar daar komen we wel stap voor stap denk ik, als ik er wat meer mee bezig zal zijn.
Ik ben meermaals door mensen aangesproken die me vertelden dat ik spiritueel was. Zo was er een spirituele dame die een heel verleden aan mijn moeder wist te vertellen zonder eerder gesprek. En daarna tegen mij vertelde dat ik een medium in wording was. Een andere dame die ooit tarot voor me legde vertelde me dat ik veel potentieel heb in het spirituele en er echt mee verder kan gaan als ik wil. Zelf mijn beroer er van maken om anderen te begeleiden. Maar dat ik ook vele andere wegen ik kan die perfect zijn, het is maar wat ik zelf wou.

Wat betreft dat alles, wil ik zeker verder groeien in dit alles en evt later ook mensen helpen (zoals jij nu mij helpt)
Niet alleen op basis van kaarten maar vooral dat medium zijnde. Momenteel durf ik mezelf daar nog niet aan te wagen buiten voor mezelf  :D

Ik heb hectische zware dingen meegemaakt in mijn verleden, vooral betreffende de liefde. Zwaar moeten vechten voor wat ik nu heb. Nu is mijn liefdesleven goed, goede partner. Maar ik wil meer in het leven. Voor mezelf, ik wil meer betekenen. Het klopt dat het momenteel stagneert en dit zal ook nog even duren daar ik thuis ben voor mijn zoontje (nu 3maand) tot over 4/5maand dan wil ik weer werken/aan de slag buiten het huis. Dit wil ik dolgraag, want ik wil ook verder. Ik heb momenteel wel dingen die mij bezig houden die ik graag doe, ik heb ook werk genoeg voor handen, maar wil me voelen groeien en wil me nog nuttiger voelen. Vandaar misschien die kaart.

Soms ben ik heel moe, lijkt alles wel zonder resultaat. Ik wil alles zo goed doen en alles perfect klaar krijgen rond mij en dat lukt niet altijd. Dat maakt me moedeloos en dan wil ik bijna opgeven. Maar ik weet, dat ik moet doorzetten en me moet losmaken van dingen die toch niet zullen veranderen en dat ik niet alles altijd perfect kan doen.


Wat voor mij alvast een hulp zal zijn is in contact komen met mensen in het spirituele zodat ik hierin alvast verder kan, wat mij een hoop voldoening zou geven.

Meer over mezelf : Dromen, ik droom praktisch elke nacht. 2x een droom gehad (over niet echt boeiende dingen) maar die wel werkelijkheid werden. In conact met gids(mijn gids) en geesten geweest. Dingen hier rond meegemaakt. Energie aanvoelen/aura door met mijn handen boven lichaam te "zweven". (voelen waar pijn of ziekte zit). Pendelen. Ik voel heel veel aan. Dingen gebeuren vaak hoe ik ze denk. En dan Tarot uiteraard (Rider Waite). Vaak leggingen gedaan, in het begin stond ik er sceptisch tegenover(jaaaaaren terug) tot ze telkens de waarheid bleken. Keer op keer werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt dat dit wel waarheid was.

Wat betreft het spirituele, ik geloof er totaal in en ik weet bepaalde dingen zeker.
Maar, hellaas zijn er ook in dit spirituele mensen met een mindere waarheid/echtheid waar ik mij bewust van ben en waar ik dus ook voor oplet. Ik blijf dus ergens zeer nuchter.

Mijn vader is een beetje een medium denk ik? Staan in contact met geesten. Maar is hier niet bewust mee bezig. Vroeger als hij jong was meer. Ook meditatie enz. Maar heeft er eigenlijk nooit over gesproken tot ik toen ik ouder was (+- 16) zelf dingen begon te vragen. Mijn moeder, kan je wel spiritueel noemen. Meer bezig met tarot en astrologie. Ook nooit tegen mij over gesproken, tot ik er zelf begon achter te vragen rond diezelfde leeftijd. Nu zijn we uiteraard al bijna 10j verder :o

Dit is in korte lijnen meer verteld over mezelf en waar ik van kom/ben, maar lang nog niet alles. Tja, wat moet ik daar nu mee?  ;D


dameblanche

niet meer twijfelen aan je capaciteiten esther, je hebt het in je je hoeft het alleen maar verder te ontwikkelen en dit is een goede manier om je te kunnen ontplooien, hier ook leggingen on-line doen voor anderen, meelezen, meepraten, het werpt op den dur zijn vruchten af je zult het zien.