Auteur Topic: Schorpioen moeder met schorpioen zoon  (gelezen 64 keer)

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
Schorpioen moeder met schorpioen zoon
« Gepost op: mei 23, 2020, 10:34:29 am »
hoi goeiemorgen vraagje kan er iemand een kaartleggen doen met de bedoeling dat ik me schorpioentje kan begrijpen,ben zelf schorpioen kan mensen goed lezen,maar me zoontje is zo mysterieus

Anja

• Volledig lid
Re: Schorpioen moeder met schorpioen zoon
« Reactie #1 Gepost op: mei 23, 2020, 13:57:28 pm »
1. Wat jouw zoon ziet: jouw zoon is bijzonder gevoelig voor tegenstrijdigheden in iemands karakter en ook voor vreemde situaties. Hij ziet denk ik gauw de absurditeit van iets in.

2. Wat hij doet: Zwaarden Aas. Hij doet niets of niet veel, hij overdenkt alles! En denken en vinden kan hij!

3. Wat hij denkt: Kelken 2: hij wil zijn gedachten graag met iemand (jou?) delen maar merkt bij zichzelf dat hij zijn spreekwoordelijke ei niet bij je kwijt kan. Hij is bang dat hij niet begrepen wordt. Is hij voor op zijn leeftijdsgenoten?

4. Wat hij voelt: De Dood. Hij is zeer gefascineerd door de geheimen van het leven! Hierin voelt hij zich niet begrepen en dat is naar mijn gevoel terecht. Hij voelt zich o.a hierom vaak droevig maar wil dit niet laten merken uit angst dat hij jou pijn doet.

5. Wie hij is: Kracht. Een zeer krachtige persoonlijkheid die goed in zijn midden staat. Ik zie een leraar of leider in hem.

Groet,

Anja

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: mei 23, 2020, 15:23:21 pm »
Hoi ja dat zie ik ook een leider,en hij denkt over alles na,zegt vaak nee. Nou hij zegt soms zulke slimme dingen dat ik denk waar haal je t vandaan .droevig zie ik niet in m Hij heeft een heel sterk karakter,alsie zegt nee is t nee ook op school. Waar die t reuze na ze zin heeft.

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: mei 23, 2020, 15:26:32 pm »
en hij houd van geheimen hebben ,dan zie ik mezelf zo in m

Anja

• Volledig lid
« Reactie #4 Gepost op: mei 23, 2020, 22:58:17 pm »
Dit kind gaat je in ieder geval helpen, later!

Christina1@

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #5 Gepost op: mei 24, 2020, 11:56:05 am »
Wat lief krijg er tranen van in me ogen bedankt anja

Anja

• Volledig lid
« Reactie #6 Gepost op: mei 24, 2020, 21:32:32 pm »
Het is je zeer gegund meid!!  8)