Auteur Topic: Liefhebbers kaartlegging gevraagd  (gelezen 2788 keer)

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
Re: Liefhebbers kaartlegging gevraagd
« Reactie #60 Gepost op: juli 03, 2019, 14:10:15 pm »
Geert 77777
Ik heb nog wat aanvulling voor je van de vorige kaartlegging. Geen idee of je er nu nog wat aan hebt. Het is weer wat verder in de tijd en als je nog steeds een kaartlegging wil hebben maak ik een uitzondering voor je. Je zei dat Staven VI ook al geweest was en dat scheelt want dan is het niet over een half jaar en zie ik vanzelf wel of er nog veel dezelfde kaarten als de vorige keer zijn.

Ik doe nu de kaartleggingen op een andere manier omdat ik weer wat nieuwe technieken geleerd heb en het voor de meeste niets zegt als ik de kaarten erbij noem.

Om je doel te bereiken is het belangrijk dat bepaalde kaarten elkaar steunen en dat is volgens mij het geval. Vandaar dus ook die overwinning na strijd als laatste kaart. De ridder van Zwaarden laat ook een strijder zien van het recht, van eerlijkheid en rechtvaardigheid.

Het totaal van alle kaarten opgeteld geeft een totaalbeeld waar het om gaat en laat het getal 44 zien. 4+4=8 en het getal  8 is Gerechtigheid/Rechtvaardigheid. Er is veel dualiteit want het getal 2 laat dualiteit zien en 8=2+2+2+2. Het is de dualiteit van oorzaak en gevolg die samen het ‘gebeuren’ volgen. Ieder krijgt wat hem toekomt, want dat is Gerechtigheid. Kan ook met de wet te maken hebben en wettelijke macht.
Het getal 8 laat de situatie zien waarin jij je toen bevond ( toen de kaarten gelegd waren ) en misschien nog wel bevind. Het is het gevolg van oorzaken die verder terug in het verleden liggen of dat er in de situatie een oorzaak is, die gevolgen gaat krijgen.

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #61 Gepost op: juli 03, 2019, 14:14:03 pm »
Zonnetjeinhuis, van jou hoor ik graag of de eerste kaart klopt want dan zijn de andere kaarten ook goed en ga ik die voor je uitwerken. Dat is Staven VI de kaart die een overwinning na strijd laat zien en dapper optreden bij moeilijke situaties.

Heb ik even een rare vraag voor je. Heb jij een connectie met Geert77777? Zijn laatste kaart is namelijk jou eerste kaart en er zijn nog wat kaarten die bij jullie allebei liggen maar wel op een andere plaats. Kan natuurlijk toeval zijn, maar wel een beetje vreemd....

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #62 Gepost op: juli 05, 2019, 17:16:50 pm »
Zonnetjeinhuis, van jou hoor ik graag of de eerste kaart klopt want dan zijn de andere kaarten ook goed en ga ik die voor je uitwerken. Dat is Staven VI de kaart die een overwinning na strijd laat zien en dapper optreden bij moeilijke situaties.

Heb ik even een rare vraag voor je. Heb jij een connectie met Geert77777? Zijn laatste kaart is namelijk jou eerste kaart en er zijn nog wat kaarten die bij jullie allebei liggen maar wel op een andere plaats. Kan natuurlijk toeval zijn, maar wel een beetje vreemd....
[/quote

Hoi Hogepriesteres,
Staven VI kan is zeker toepasbaar op mijn leven momenteel. Ik heb een groeiend aantal klanten die zich aanmelden en verder heb ik weer de liefde van mijn leven ontmoet, we zijn weer elkaars vrienden; geen partners helaas.

Geert77777 ken ik niet. Nee, geen idee hoe dat kan met de overeenstemmende kaarten...

Heel erg bedankt dat je de kaarten voor me wil leggen, ik ben erg benieuwd naar het vervolg. Vooral op liefdesgebied en werkgebied en gezondheid hoop ik antwoorden te krijgen..

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #63 Gepost op: juli 08, 2019, 10:22:08 am »
Dan is het toeval, ik heb het wel meer gehad, schijnt zo te kunnen zijn dat je dezelfde mensen soms aantrekt met dezelfde soort problemen.

Je probleem heeft te maken met het feit dat je overstroomt wordt door liefdevolle gevoelens.

Waar jou probleem vandaan komt is dat jij een gevoelig en intuïtief persoon bent die dicht bij zichzelf wilt zijn en blijven.

Je werd heen en weer geworpen tussen tegenstrijdige gevoelens, twijfel, verlangens en angst. Je gevoelswereld is in beroering gebracht, je wilt je gevoelens onder controle hebben want ze doen pijn en je wilt er niets van laten merken aan de buitenwereld.

Je krijgt binnenkort een moeilijke tijd, een rouwperiode die de donkere nacht van de ziel laat zien. Verdriet, tranen, scheiding, pijn, wanhoop, rouw, vertwijfeling komen allemaal aan de beurt over ongeveer een maand maar ook hoop en genezing.

Probeer in je kracht te blijven staan. Er is een gevecht in jezelf bezig waar je bang voor bent. Er is twijfel in je. Belangrijk te onthouden dat iedere actie een tegenactie opwekt. Dat is de wet van oorzaak en gevolg. Er worden je karmische lessen geleerd van oorzaak en gevolg.

Het is mogelijk om je doel te bereiken.

Het totaalbeeld van de hele kaartlegging laat dualiteit zien van oorzaak en gevolg. Ieder krijgt wat hem toekomt. Je zult geconfronteerd worden met een situatie waarin alles wat je doet een oorzaak vormt die op een later tijdstip een gevolg heeft. Zie in dat niets voor niets gebeurt.  Het kan dat je te maken krijgt met een rechtzaak. Probeer duidelijkheid in jezelf of een situatie te krijgen door oorzaak en gevolg te begrijpen. Durf eerlijk naar je eigen handelingen te kijken als je je afvraagt waarom een bepaalde situatie zich (weer) voordoet. Pas als je dit snapt, kun je beslissen om veranderingen aan  te brengen. Wat je zaait zal je oogsten, dus besef wat jij nodig hebt en hoe je dat doel kunt bereiken.

Ik hoor je verdere vragen of reactie wel. Laat maar horen wat niet duidelijk is.

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #64 Gepost op: juli 08, 2019, 17:25:53 pm »
Dan is het toeval, ik heb het wel meer gehad, schijnt zo te kunnen zijn dat je dezelfde mensen soms aantrekt met dezelfde soort problemen.

Je probleem heeft te maken met het feit dat je overstroomt wordt door liefdevolle gevoelens.

Waar jou probleem vandaan komt is dat jij een gevoelig en intuïtief persoon bent die dicht bij zichzelf wilt zijn en blijven.

Je werd heen en weer geworpen tussen tegenstrijdige gevoelens, twijfel, verlangens en angst. Je gevoelswereld is in beroering gebracht, je wilt je gevoelens onder controle hebben want ze doen pijn en je wilt er niets van laten merken aan de buitenwereld.

Je krijgt binnenkort een moeilijke tijd, een rouwperiode die de donkere nacht van de ziel laat zien. Verdriet, tranen, scheiding, pijn, wanhoop, rouw, vertwijfeling komen allemaal aan de beurt over ongeveer een maand maar ook hoop en genezing.

Probeer in je kracht te blijven staan. Er is een gevecht in jezelf bezig waar je bang voor bent. Er is twijfel in je. Belangrijk te onthouden dat iedere actie een tegenactie opwekt. Dat is de wet van oorzaak en gevolg. Er worden je karmische lessen geleerd van oorzaak en gevolg.

Het is mogelijk om je doel te bereiken.

Het totaalbeeld van de hele kaartlegging laat dualiteit zien van oorzaak en gevolg. Ieder krijgt wat hem toekomt. Je zult geconfronteerd worden met een situatie waarin alles wat je doet een oorzaak vormt die op een later tijdstip een gevolg heeft. Zie in dat niets voor niets gebeurt.  Het kan dat je te maken krijgt met een rechtzaak. Probeer duidelijkheid in jezelf of een situatie te krijgen door oorzaak en gevolg te begrijpen. Durf eerlijk naar je eigen handelingen te kijken als je je afvraagt waarom een bepaalde situatie zich (weer) voordoet. Pas als je dit snapt, kun je beslissen om veranderingen aan  te brengen. Wat je zaait zal je oogsten, dus wat jij nodig hebt en hoe je dat doel kunt bereiken.
e een maandlang alleen maar
Ik hoor je verdere vragen of reactie wel. Laat maar horen wat niet duidelijk is.

Hoi Hogepriesteres,

Het is een heel verhaal, dankjewel voor je duiding.
Er is een afscheid van iemand geweest afgelopen week. De rouw is meer om wat had kunnen zijn.
Ik weet verder niet precies op welk gebied je de rechtzaak ziet komen en de oorzaak en het gevolg van welke zaken is me niet duidelijk.

Hogepriesteres

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #65 Gepost op: juli 08, 2019, 22:42:39 pm »
Altijd een beetje lastig als je niet weet waar het over gaat. Er hoeft niets met een rechtzaak te zijn maar soms is dat zo bij de kaart die er lag en te maken heeft met oorzaak en gevolg. Door bepaalde beslissingen die je neemt komt er een gevolg. Kan ook iets op je werk zijn. Door iets wat jij doet gebeurt er dan weer iets anders. Ik weet het verder ook niet maar de kaart ligt er en het kan heel goed dat je het ineens begrijpt als je het een paar keer gelezen hebt en ziet dat het ergens anders over gaat dan degene van wie je afscheid moest nemen.

Zonnetjeinhuis

• Volledig lid
« Reactie #66 Gepost op: juli 09, 2019, 18:53:37 pm »
Altijd een beetje lastig als je niet weet waar het over gaat. Er hoeft niets met een rechtzaak te zijn maar soms is dat zo bij de kaart die er lag en te maken heeft met oorzaak en gevolg. Door bepaalde beslissingen die je neemt komt er een gevolg. Kan ook iets op je werk zijn. Door iets wat jij doet gebeurt er dan weer iets anders. Ik weet het verder ook niet maar de kaart ligt er en het kan heel goed dat je het ineens begrijpt als je het een paar keer gelezen hebt en ziet dat het ergens anders over gaat dan degene van wie je afscheid moest nemen.

Aha, Hogepriester. Dan ga ik de tijd z'n werk laten doen en zal blijven opletten. Dankjewel!!