Auteur Topic: Vals ontwaken droom/OBE  (gelezen 2329 keer)

danseres

• Volledig lid
Vals ontwaken droom/OBE
« Gepost op: februari 22, 2010, 13:50:19 pm »
Ik heb vannacht weer een heftige nacht gehad. Eerst lag ik op mn buik en probeerde in slaap te vallen toen ik mijn hele rug, hoofd en alles voelde tintelen. maar heel heftig. ook in mijn mond. net als dat knettersnoep zeg maar haha. het was een soort energetische lading die ik voelde. kan het niet uitleggen. en ik wist in ene: 'hey dat is M.!' (dat is een hele close vriendin van me, heel spirituele/helderziende vrouw). Daarna kwam ik in slaap en had ik vals-ontwaken-dromen.
De hele tijd. een uur lang wel. zo vermoeiend.
Dan was ik 'wakker' en drukte op mn lichtknopjes die niet aangingen en wist ik; 'ok ik slaap/droom nog', even later was ik zelfs onderweg naar mijn keuken. dus kan ook een OBE zijn geweest. zo werkelijk.
weer wat later werd ik weer wakker en was mijn zus zelfs hier en wist ik, nee dat kan niet, die is vorige week geweest. en wist ik dat ik droomde.

Weer wat later werd ik wakker en probeerde ik mn oogleden open te trekken. ik zág dus wel alles maar voelde aan mijn ogen en die waren gewoon dicht. of weer later zei ik; 'B. kijk op je mobieltje, als je die niet aankrijgt, weet je dat je nog droomt.' dus toen pakte ik mn mobiel van mn nachtkastje en ik kreeg m inderdaad niet aan. Toen dacht ik, hey mijn mobiel ligt op mn bureau altijd, dus ik droom sowieso. ::)

Weer wat later werd ik wakker en zag de maan door de gordijnen schijnen, precies zoals ie ook gisteravond aan de hemel stond. dus toen dacht ik; 'ok nu ben ik wél echt wakker. Ik keek om me heen en ineens hoorde ik een jonge meisjesstem/engelenstem, heel zuiver zingen, bij mijn bureau dat voor mijn raam stond. het ging van 'hallelujah' en weet ik wat nog meer en ik zag toen een engeltje GETEKEND in de lucht. echt als een schilderij zeg maar geschilderd en toen wist ik; 'ok ik droom dus nog.'  :-\

Wel apart maar zo vermoeiend. Heb het een hele tijd niet gehad maar nu heb ik steeds meer OBE's, vals-ontwaken-dromen en 'bezoeken'.  2 weken geleden werd ik wakker toen er een soort van bisschop/pausachtig figuur langs mijn bed stond, met zo'n wit keppeltje op en ook zijn habijt was helemaal wit. hij had een boek in de hand (ik neem aan de bijbel) en had het zo voor zich en stond erin te lezen. hij keek verder niet op of om. ik wou het licht aanknippen en naar de wc gaan maar voor het eerst in mn leven zei ik tegen mezelf: 'niet doen B. eerst even observeren en zien wat ie doet.' en toen heb ik rustig naar deze man gekeken. ik zag dat ie los van de grond was want hij zweefde een beetje op en neer en hij keek ook verder niet naar mij. net of ie me niet zag ofzo? nou toen was ik er wel klaar mee. heb ik het licht aan gegaan en ben naar het toilet gelopen.

Heeft dit ermee te maken dat je eigenlijk niet zo vast slaapt? of juist wél?