Forum Index > Astrologie

Noordelijke maansknoop

<< < (2/3) > >>

carmelita:
Hoi Develvi heel veel plezier op het forum. Hartelijk welkom. Knuf Carmi :-* :-* :-*

devilvi:
Hoi hoi hoi ,

Eindelijk na lange tijd wachten heb ik dan gisteren mijn geboorte tijd kunnen achterhalen, tja het was dan ook in het Belgisch franstalig gedeelte en hard werken kennen ze daar niet denk ik  ;D

Maar nu ik weet dat ik in de Noordelijke maansknoop Boogschutter ben en dit in het zesde huis stel ik me nog wat vragen !
Ik had onlangs een onderdeel van iemand gekregen met als noordelijke maansknoop (9de huis)

Ik veronderstel dat dit niet is wat ik moet lezen want ik zit in het zesde huis.
Op dit forum staat hetvolgende op  http://www.catharinaweb.nl/astrologie/drakekop.htm

Karmapunt in Ram
(OF IN HET 1E HUIS)

Karmapunt in Stier
(OF IN HET 2E HUIS)

Karmapunt in Tweelingen
(OF IN HET 3E HUIS)

Karmapunt in Kreeft
(OF IN HET 4E HUIS)

Karmapunt in Leeuw
(OF IN HET 5E HUIS)

Karmapunt in Maagd
(OF IN HET 6E HUIS)

Karmapunt in Weegschaal
(OF IN HET 7E HUIS)

Karmapunt in Schorpioen
(OF IN HET 8E HUIS)

Karmapunt in Boogschutter
(OF IN HET 9E HUIS)

Karmapunt in Steenbok
(OF IN HET 10E HUIS)

Karmapunt in Waterman
(OF IN HET 11E HUIS)

Karmapunt in Vissen
(OF IN HET 12E HUIS)

Waarom vind ik niets van Boogschutter in het 6 de huis.
Of waar kan ik dit uitgebreid bestuderen .
Ik moet zeggen dat het me enorm begint te boeien en wil er dan ook alles van weten  ;D
Wie die meer ervaring hierin heeft kan mij even wat tips geven hoe ik hier aan die lange zoektocht kan beginnen ?
greetz
Vincent

luna:
Vincent,

het eerste huis is eigenlijk te vergelijken met de energie van ram, het tweede huis met de energie van stier enz.....
Dus hetgene wat je las gaat alleen over de huizen.
Jouw maansknoop staat in het zesde huis (=energie van maagd) in boogschutter.
In principe moet je nu beide combineren. In het zesde huis & in boogschutter.

Medusa

Carla:
Klopt, het 6e en 9e combineren.

Gerard:
Hoi Vincent

In de reeks 'karmische astrologie' heeft Martin Schulman ook een boekwerkje besteed aan de maansknopen. 'Maansknopen en reïncarnatie' heet het, en hoewel ik Schulman eigenlijk af en toe maar een wazig figuur vind, is het frappant, leuk en soms pijnlijk om te lezen hoezeer hij de spijker op de kop slaat. In dat boekje kun je gewoon kijken onder 'noordelijke maansknoop in teken' en 'noordelijke maansknoop in huis'.

Groeten, Gerard

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie