13 kaarten legging lenormand ivm een liefdesvraag

Gestart door Catrien, augustus 18, 2011, 18:55:22 PM

Catrien

Hallo mede forumleden,

Ik ben hier pas nieuw, ik bekijk de site Catharinaweb al jaren en vindt het altijd heel erg leuk om de Chinese dierenriem tekens op te zoeken.
De laatste jaren trek ik geregeld een online tarotkaart. Alleen de laatste tijd ben ik opzoek naar meer uitleg en ik probeer dan zelf de kaarten te interpreteren.
Helaas is dit nog geen succes, dit is dus nog in ontwikkeling.

Nu heb ik een 13 kaarten lezing gelegd op gebied van liefde en vroeg mij af of iemand mij uitleg kan geven over de kaarten.

ooievaar
hond-vogels-anker
ruiker-kindje-tuin(op de dame)-roede-zon
lelie-zeis-wolken
hart

Ik ben heel erg benieuwd en ook erg opzoek naar wat antwoorden.

Alvast bedankt voor de medewerking en de moeite.

Catrien

dameblanche

geduld is hierin ook een schone zaak catrien, een ieder mag zijn eigen spiritualiteit op zijn/haar tempo ontwikkelen en sturen.......
al doende leert men, en iedereen heeft ook zijn/haar talenten op een ander vlak, uitzoeken waar je taletneten van ook liggen en waar je affiniteit mee hebt.
daar ben je al voeldoende mee bezig, ik zou zeggen ga zo door.
je legging:
de tuin is je centrale kaart, dwz dat je vooral gestelt bent op harmonie, je bent ook iemand die graag zich vertoont op feestjes.....
door middel van het spirituele heb je je opengestelt, is het een vriendin die je hier bij helpt?
er zijn ook vele gesperekken gaande om verandering aan te gaan brengen.
ook dit heeft te maken met de tuin, het advies om wat meer naar buiten te treden en ook je sociale netwerken wat uit te breiden.
dit alles geeft je weer wat meer houvast en komt je energie ten goede.
je hebt een liefde uitgemaakt, dus je zat een beetje op een eilandje,
geniet van je vrijheid zeggen ook de wolken, de lichte kant grenst aan je pk, dus het onweer ebt wat weg.
ik hoop dat je hier iets mee kunt catrien, het is noodzaak om je gedachten weer wat op te vrolijken, ga eens lekker de bloemetjes buiten zetten...gr. marianne ;)

Catrien

Citaat van: marianne op augustus 20, 2011, 09:24:56 AM
je hebt een liefde uitgemaakt, dus je zat een beetje op een eilandje,
geniet van je vrijheid zeggen ook de wolken, de lichte kant grenst aan je pk, dus het onweer ebt wat weg.
ik hoop dat je hier iets mee kunt catrien, het is noodzaak om je gedachten weer wat op te vrolijken, ga eens lekker de bloemetjes buiten zetten...gr. marianne ;)

Hoi Marianne,

Bedankt voor je uitleg, over het algemeen kan ik mij hier in vinden, alleen heb ik (nog) geen relatie uitgemaakt. Ik zit al een tijdje in een vaste, en mijn oog is wel op iemand gevallen. Maar alleen maar "gevallen" want die gene zit ook in een vaste relatie. en die is er nu ff een tijdje niet maar die komt wel weer gauw terug.

Wat betreft de hulp van een vriendin, dat is niet echt ter sprake. Wat dat betreft zit ik wel een beetje op een eilandje, mijn interesse is er al heel lang en ik ben het gewoon een beetje voor mij zelf (in geheim) aan het uitzoeken. en er zijn gewoon dingen die je niet met iedereen kan bespreken en dan bied spiritualiteit een uitkomst.

gr. Catrien