Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Tweelingziel

Gestart door roro, juli 20, 2010, 17:23:48 PM

roro

Hallo lieve mensen!

Al enige tijd heb ik met iemand, heel erg iets bijzonders.
We hebben niet intense contact met elkaar, eigenlijk echt onwijs weinig.
Maar het voelt heeel erg diep, alsof ik hem zo lang ken.
Het voelt heel erg bijzonder.

DUS!

Wie gelooft hier in tweelingzielen, wie niet?
Wie heeft hier zijn tweelingziel gevonden en hoe is dat allemala gegaan?

Ik ben erg benieuwd naar.

Vind toch wel iets bijzonders...

Dus als je het wil vertellen?!
Come on zal ik zeggen hahaha...




liefs Ro

Leeuwin

Ik heb ervaring met mijn tweelingziel. Wij houden er elk een ander spiritueel leven op na. We zitten gevangen in religieuze en/of spirituele tralies.

Liefs van Leeuwin

roro

hee Leeuwin,


Heb het idee dat je niet zo blij mee bent?

Maar gevangen? Je kan toch zelf zorgen dat je eruit komt, te kort door de bocht zo bedoel ik het niet hoor.

Liefs xx

roro

@ Doosje, wow heftig....


Leeuwin

Hoi Roro,

Ik vind jou niet kort door de bocht hoor! Ik zal dat nooit van jou zeggen!

Voordat de kettingen mij vastsnoerde had ik ze al afgedaan, al kostte dat wel even wat kracht. Ik had het inderdaad graag anders gezien maar heb me hier inmiddels wel bij neergelegd.
Wel vang ik in kosmische zin nog heel af en toe een soort boodschap van hem op. Maar dat ervaar ik als iets bijzonders en niet als angstig.

Liefs van Leeuwin

roro

hee lieve leeuwin,

oh oke, gelukkig hahaha...

Oh oke, zolang jij je er echt daadwerkelijk goed bij voelt dan is het goed!

liefs xxxx!

Leeuwin

Thank you Roro!

Leeuwin

roro

even offtopic voor de rest alles goed..?


unyvs

Ik heb niet het idee dat ik kan weten of tweelingzielen echt bestaan of niet. Ik weet het gewoon niet. Wel kan ik me voorstellen dat je je heel erg verbonden met iemand kan voelen en dat dat een heel sterk iets is. Iets dat mogelijk ook buiten de gebruikelijke 'relatie' uitstijgt. Zoiets heb ik wel (eens) ervaren. Het doet ook heel veel pijn als er dan toch gerommel, beperkingen tussen komen.

Yogi Bhajan, die de Kundalini Yoga naar de VS bracht, moest erg lachen over het idee van 'soulmates'. Hij zei 'souls don't mate'. (zielen paren niet). Als ik het me goed herinner stelt hij dat er in wezen maar één universele ziel is.
Zoals ik al zei, ik voel me niet degene die kan oordelen over of dat waar is of niet. Vond zijn uitspraak wel grappig.


patri6ia

#9
Er zijn bij mij wel wat mensen in mijn leven (geweest) waarmee het héél byzonder voelt, en waarmee dat gevoel ook wederzijds is.

Ik ben er voor mezelf alleen niet uit wat dat nu is.. soulmates?? zou kunnen.
Of gewoon 'toevallig' iemand waar je extreem mee op 1 lijn ligt, waarmee er bij het 1e contact 'toevallig' ook nog eens intens veel wederzijds respect, interesse, geduld en begrip voor elkaar is? zou kunnen.

nou geloof ik alleen niet zo in 'toeval'..  :-\ ;)

roro

Voor mij is het ook moeilijk te defineren wat nou tweelingziel is.

Voor mij is het dan:

Geduld
Respect
Betrouwbaarheid
Totale communicatie, dus elkaar echt alles vertellen en niet zo wat vertellen dat het ljkt alsof je heel veel vertelt maar in feite vertel je niks, dit is in vele relaties zo.
Dat je elkaar echt mist als je allebei moet werken, in mijn omgeving ouders/opa en oma en een soort of oom van mij hebben dit in hen relaties.

Maar ook dat je elkaar niet leuke dingen, juist erg leuk gaat vind.
Dat er geen irriaties zijn, misschien wel soms even kleine discussie maar wel dat er acceptatie is.

En natuurlijk dat je elkaar fysiek ook aantrekkelijk blijft vinden...

Misschien heel logisch maar ik zie bij echt heeeeeeel veeeeeel relaties dat het ze dit echt niet hebben, alleen vaak vanwege routine,kinderen,familie noem maar op bij elkaar blijven.

Als ik dat heb met iemand, dan denk ik wel dat is mijn tweelingziel haha...

liefsx

Doesje

Geniet ervan! ;D

Ik geloof er heilig in, al van jongs af aan dus ik kan het niet verklaren. Soort 'oergevoel' zeg maar.
Mijn 'echte tweelingziel' heb ik naar mijn zeggen nog niet ontmoet, ik heb geduld al duurt het nog een ander leven..
Ik weet namelijk voor mezelf dat ik er nog niet 'rijp' voor ben en dat er nog een hoop is wat ik moet leren, zo zie ik het. Wel heb ik een paar 'zielemaatjes' zeg maar...waarbij we al telepathie en aanvoelen, weten wat we gaan zeggen. Heel mooi en dit zie ik al als een geschenk, het gevoel dat ik niet alleen op missie ben.

Het lijkt mij wel heeeel mooi om dit te ervaren!

Liefs Doesje

angel27

Hoi ik heb ook mijn tweelingziel gevonden al wist ik eerst niet dat dat bestond maar ik heb sinds 7 maanden een relatie met hem. We kende elkaar al langer maar niet goed genoeg en in het begin vonden we elkaar al erg leuk maar hadden we ook een hekel aan elkaar. En daarnaast had ik al een relatie. vorig jaar voor de kerst kwam hij vaker langs want hij was een goede vriend van mijn ex en op dat moment merkte we allebei dat er nog steeds een vonk zat tussen ons en hebben onze weg samen ingeslagen. vanaf de eerste dag dat we echt samen waren hadden we beide het gevoel alsof we elkaar al jaren kenden en alles voelde meteen vertrouwd en dat gevoel is nog steeds zo we zijn nu dus 7 maanden bij elkaar maar het voelt aan alsof we al jaren bij elkaar zijn

Voor mijn idee is hij ook echt mijn tweelingziel en ik ben blij dat ik hem gevonden heb :)