Geboortehoroscoop duiden ??

Gestart door Romira, november 06, 2009, 14:37:50 PM

zee-sterretje

Hey Romira...

In mijn zoektocht naar verschillende antwoorden ben ik op dit forum terecht gekomen en heb deze topic met veel belangstelling gelezen.
Dit heeft mijn nieuwsgierigheid naar meer geprikkeld en ook ik had graag een duiding gehad van mijn geboortehoroscoop indien je tijd en zin erin zou hebben.

Ik ben geboren op 21/06/1982 om 14u45 te Genk (Belgie-Limburg)

Mercitjes...
Liefs..  :-*


Romira

Hallo Angel en zee-sterretje,

Dit topic is ontstaan uit een behoefte van mij om met elkaar een horoscoop uit te spitten.
Daar gaat echter veel werk in zitten  , terwijl ik nu vlak voor mijn astrologie-examen zit en dus juist geen tijd heb voor dit soort duidingen.
Binnenkort een andere baan , dus hopelijk meer tijd voor het forum !

Gr
Romira

Angel

Hey Romira,

Studeer maar goed voor je astrologie examen :)  Dat heeft nu eventjes voorrang. 
Ik kan wel eventjes wachten. 
Veel succes!  Ik duim voor je
x

zee-sterretje

Hoi Romira..

Je examen heeft voorrang!!!! Dat is iets belangrijks!!
En ik duim mee met Angel dat je een goed examen mag afleggen!!
Vertrouw in jezelf!!
Alvast heel veel succes ermee!!

Liefs x

Romira

Citaat van: zee-sterretje op januari 27, 2011, 09:38:31 AM
Hoi Romira..

Je examen heeft voorrang!!!! Dat is iets belangrijks!!
En ik duim mee met Angel dat je een goed examen mag afleggen!!
Vertrouw in jezelf!!
Alvast heel veel succes ermee!!

Liefs x

Hey Romira,

Studeer maar goed voor je astrologie examen   Dat heeft nu eventjes voorrang. 
Ik kan wel eventjes wachten. 
Veel succes!  Ik duim voor je
x

Dank jullie wel !
Het is het zwaarste examen van de hele opleiding , dus dat gaat nog wat worden  :-(
Ik houd jullie op de hoogte en bij een gaatje in de planning , denk ik uiteraard aan jullie !

zee-sterretje

Romira ik zal extra hard duimen dan voor je  ;)

En moest je een gaatje in je planning vinden... gebruik dat allereerst voor JEZELF, je eigen nodige ontspanning!

Nogmaals veel succes ermee!!
You can do it !!!!!

Liefs *

Marilu

#186
Sinds vannacht, 1.54 uur (Haarlem), ben ik 66 jaar! Straks ga ik mijn zondagse eucharistievieringen spelen, daarna feest vieren met al mijn dierbaren.
Mijn dagkaart, die ook mijn jaarkaart is, vond ik veelbelovend: Bekers Koningin.

Veel liefs voor allen,
Marilu.

Laure

Hello Marilu,
goodbye heart,
sweet Marilu,
gelukkige verjaardag!

ik checkte even je horoscoop (of stuurde je daar niet op aan, dan?  ;) ): wow jij moet wel de driehoeken queen zijn! Als horoscopen konden spreken, konden ze misschien ook zingen en die van jou zou vast heel harmonisch klinken!

Ander vraagje, 'k zie dat je ook Mercurius vierkant AC hebt, zoals ik! Ik ervaar dat ik vaak misverstaan word, schriftelijk gaat het bij mij een pak beter dan mondeling. Zo face to face ben ik altijd een beetje nerveus en zelfbewust en dat zal de gesprekspartner niet ontgaan. Ik heb lesgegeven (kritiek om je boodschap over te brengen) en daardoor heb ik veel bijgeleerd: Door rustig, kalm te praten gaat het beter. Ik heb zoals jij ook AC vierkant op de Zon, en dat merkte ik op school wel eens: Ik werd bij de klastitularis geroepen omdat ik bij sommige leraren "hautain" overkwam! Ik vond dat toen vreselijk, ik dee daar geen moeite voor, ik ben absoluut, waarachtig niet hautain, maar kwam zo over!

Daphne

Leeuwin

VAN HARTE GEFELICITEERD MARILOU!!!

Liefs van Leeuwin

Ricca

Lieve Marilu,

Van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag nog!
Wat een prachtig getal trouwens: 66 :D

:-* :-* :-*
Ricca
From Ricca with Love

Angel

Happy Birthday Marilu.  I wish you all the luck in the world. 
Angel

Xuma


Alsnog van harte proficiat met je verjaardag Marilu en nog vele mooie muzikale jaren toegewenst ! :D

:) Xuma
Just a closer walk with Thee...........

Marilu

Allemaal heel erg hartelijk bedankt voor jullie lieve wensen!
Ja Daphne, ik zou die geboortegegevens natuurlijk niet hebben opgeschreven als ik niet had gewild dat iemand naar mijn horoscoop kijkt!
Zon vierkant Ascendant kan erg lastig zijn. De manier waarop je in wezen bent (Zon) krijg je niet altijd zonder kleerscheuren, verkeerde timing/inschatting,soms zelfs op een botte manier (vierkant) over het voetlicht.
Mercurius vierkant Ascendant: dit valt voor mij buiten de orb, want ik hanteer een orb van 6 graden. Maar ik heb Mercurius inconjunct het MC en doe er al een leven lang moeite voor mijzelf begrijpelijk uit te drukken. Door goed op de reacties te letten die ik krijg is dat al wel beter geworden, maar het blijft moeilijk. In de muziek kan ik alles veel gemakkelijker kwijt...En als je ziet welke spilfunctie Mercurius en huis 3 in mijn horoscoop innemen begrijp je wel dat communicatie voor mij van wezensbelang is!
Astrologie is een prachtig middel om inzicht in deze zaken te krijgen.

Veel liefs van Marilu.

Xuma


Even off topic Marilu: heb jij voor jezelf gedachten over je Neptunus/Cheiron- conjunctie in 10 en zou je daar eventueel iets over willen zeggen ?

:) Xuma


 
Just a closer walk with Thee...........

Laure

Citaat van: Xuma op februari 15, 2011, 09:20:43 AM
Even off topic
Moet je kunnen in een topic "voor alles waar je geen eigen topic voor wilt openen"!

Ja Marilu, ik zie in je map idd veel rond Mercurius en het 3e huis, maar ook het 10e huis.
Neptunus staat niet enkel conjunct Chiron, maar er is een triootje met Pallas Athena...
Intuïtie + heling + intellect!