Geboortehoroscoop duiden ??

Gestart door Romira, november 06, 2009, 14:37:50 PM

morticia

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 10:46:59 AM
En dan Uranus !
Die staat ook alleen , dus ongeaspecteerd.
en de driehoek met saturnus?
Ik denk dat ik jouw idee van ongeaspecteerd niet goed snap.
Ongeaspecteerd wil toch zeggen 'zonder aspect' of niet?
Citaat van: Romira op november 21, 2009, 10:46:59 AM
Er zit dus een energie in jou die oorspronkelijk is en die opeens te voorschijn kan komen.
Jouw behoefte aan vrijheid en orginaliteit zijn erg groot.
Maarrrrrr hij is ook heer 7 en 8 (bij deze tijd) en kun je dus op het gebied van relaties en de verwerking van problemen ook moeilijkheden ervaren.
Heb je dat inderdaad ondervonden ? Dat je het gevoel had dat je steeds niet de 'goede' partner had ?
Wat ik bijna vergeet te zeggen is dat je met zulke planeten namelijk een echte Zoeker bent.
Je bent constant op zoek naar iets en als je dan denkt dat je het gevonden hebt , blijkt het toch niet te zijn wat je dacht en ga je weer verder.
Verder heeft het ook te maken met familiethema`s , maar dat had ik al verteld.
Mijn behoefte naar vrijheid en originaliteit is inderdaad sterk aanwezig.  Maar hoe écht is ze aanwezig?
Mijn moeder wist me altijd te zeggen: 'gij wilt altijd speciaal doen'... en in mijn relatie ben ik er nu achtergekomen dat de drang naar het anders zijn sterker is dan het anders zijn zelf.
Dus is het eerder de drang en niet het werkelijk zijn.

Een huisje, boompje, beestje is inderdaad niet voor mij.  Dan krijg ik vlug allerlei negatieve lastige kriebels.
In het verleden had ik inderdaad het gevoel dat ik telkens de verkeerde partner had.

yllit

Hallo,
Ik ben nieuw.
Ik heb een leuke geboortehoroscoop waar veel duidingen over zijn geweest.Dus als er iemand zin in heeft?


Vrouw:geboren 24-08-1955 te Sittard(L)

om 6.15 ,s morgens.
Wie er zin in heeft alvast bedankt!


Groetjes Yllit

morticia

Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Los van de ongeaspecteerde planeten, waarbij Uranus in mijn ogen niet ongeaspecteerd is ( driehoek saturnus orb 6.20 graden)
bij mij ook
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Zit er in Mortica een grote gevoeligheid, ze heeft ook een maan in 12 conjunct de zon kreeft sextiel bijheer 4. heer 12 in 12 conjunct heer 1 enzovoorts....logisch dat ze gevoelig is voor sferen en dat ze gevoelig is hiervoor,
als ik vroeger mezelf zou omschrijven dan kwam ik uit op het beeld van een vat vol emoties  :)
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
en ze heeft een mars in waterman in 7 die niet makkelijk staat, ook hier zal ze d.m.v. de relatie, en de partner leren opkomen voor zichzelf, veel energie steken in een relatie,wat ook voor conflicten kan zorgen binnen de relatie,
Conflicten waren in mijn vorig leven met mijn ex helemaal NIET aanwezig.  Dat voelde zo onecht steriel...
en toch koos ik er zelf voor om geen ruzie te maken of te discussiëren... nu is dat enigzins anders  8)
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
ook staat mars inconjunct heer 4, heer 10 en venus, de relatie met haar partner(s) kunnen ook gekleurd worden door wat zij van huis uit gezien/meegekregen heeft.
Via de relatie zal ze hoe dan ook uitgedaagd worden om die mars in te zetten, Met dit verband zal ze sowieso emotioneler en feller kunnen reageren dan de bedoeling was, aan de ene kant zit er een geneigdheid in, om de harmonie te bewaren ( venus) zichzelf mogelijk ook weg te cijferen ( venus 12) maar dit houdt ze niet lang vol, omdat mars zich gaat irriteren ;D en ze op die manier reacties van de ander kan krijgen waar ze niks van snapt, wanneer ze kiest voor de goede lieve vrede in de relatie, gaat de onzekerheid opspelen, en bestaat de kans dat ze zich afhankelijk op gaat stellen vanwege de goedkeuring, steun en bevestiging die ze zoekt, ze zou dan compromissen kunnen gaan sluiten, maar ergens blijft er iets knagen, mars is ook onafhankelijkheid, en binnen de relatie je eigen gang kunnen gaan, zonder dat je jezelf steeds hoeft te bewijzen etc naar de ander.
Dit geeft ook een onvoorspelbaar kantje ;)
Jay, die dualiteit ervaar ik inderdaad heel sterk.  De vrede willen bewaren en na een tijd niet meer kunnen volhouden (die irritatie).  En inderdaad, dan loopt mijn mond over en komt het er allemaal uit  :)
Dat afhankelijk opstellen in de relatie is iets waar ik nu aan werk.  En dat was zeer nodig  :-\
Ik betrap mezelf er soms op dat ik mezelf eindeloos uitleg waarom ik dingen doe af ga doen.  Terwijl ik mezelf hoor spreken denk ik 'waarom loop ik mezelf hier zo uit te leggen, da's nergens voor nodig :P' en daar stopt mijn uitleg dan ook...
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Dan heeft ze ook nog Mars opposiet Mercurius in 1 en vierkant Jupiter in 4
Mars opposiet Mercurius
Mars opposiet heer 3 ( misschien ook heer 2)
Mars opposiet heer 11
Mars vierkant Jupiter in 4
Mars vierkant heer 5
Als je uitgaat van de basisbehoefte van Mars in 7, de behoefte om zichzelf te laten gelden in een relatie, en of zich plots in een relatie te storten, geeft al aan dat ze niet volgens de gevestigde orde te werk zal gaan, dat er vanuit de basisbehoefte een geneigdheid in zit om de eigen gang te gaan, wanneer ze dit teveel doet naar de zin van de partner, kan er onenigheid ontstaan, dan kom je bij punten als:
Compromissen leren sluiten ( mars- venus) leren samenwerken, maar niet tenkoste van alles natuurlijk ;-)
Leren communiceren met elkaar zonder jezelf te hoeven bewijzen, verdedigen, aangevallen voelen ( mercurius)
Het standpunt van de ander in acht nemen, de medaille heeft altijd 2 kanten ( Jupiter)
Leren zichzelf te mogen zijn ( heer 5) naar creatieve oplossingen zoeken etc.
Leren mezelf zijn in een relatie lijkt me een onmogelijke opdracht  :-\
Alhoewel het me al iets beter lukt dan vroeger, met dank aan Phi  8) (hij draaide de relatie die kant op) anders zou ik eeuwig zijn blijven zitten in dat patroon...
Nog iets wat me zeer opvalt bij mezelf.
Mijn partner kan me met de beste wil van de wereld iets vragen om te doen.  En ik kan het maar niet gedaan krijgen om te doen wat hij vraagt als ik het zelf niet helemaal snap.  Ik moet het zelf kunnen snappen...
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Heel kort door de bocht gezegd allemaal, komt later mss nog wel ;-)
ik hou wel van die korte bocht :-)
direct duidelijk en zonder omwegen  ;D
Dank je Jaydee

Jaydee

Citaat van: morticia op november 21, 2009, 19:19:59 PM
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Los van de ongeaspecteerde planeten, waarbij Uranus in mijn ogen niet ongeaspecteerd is ( driehoek saturnus orb 6.20 graden)
bij mij ook
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Zit er in Mortica een grote gevoeligheid, ze heeft ook een maan in 12 conjunct de zon kreeft sextiel bijheer 4. heer 12 in 12 conjunct heer 1 enzovoorts....logisch dat ze gevoelig is voor sferen en dat ze gevoelig is hiervoor,
als ik vroeger mezelf zou omschrijven dan kwam ik uit op het beeld van een vat vol emoties  :)
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
en ze heeft een mars in waterman in 7 die niet makkelijk staat, ook hier zal ze d.m.v. de relatie, en de partner leren opkomen voor zichzelf, veel energie steken in een relatie,wat ook voor conflicten kan zorgen binnen de relatie,
Conflicten waren in mijn vorig leven met mijn ex helemaal NIET aanwezig.  Dat voelde zo onecht steriel...
en toch koos ik er zelf voor om geen ruzie te maken of te discussiëren... nu is dat enigzins anders  8)
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
ook staat mars inconjunct heer 4, heer 10 en venus, de relatie met haar partner(s) kunnen ook gekleurd worden door wat zij van huis uit gezien/meegekregen heeft.
Via de relatie zal ze hoe dan ook uitgedaagd worden om die mars in te zetten, Met dit verband zal ze sowieso emotioneler en feller kunnen reageren dan de bedoeling was, aan de ene kant zit er een geneigdheid in, om de harmonie te bewaren ( venus) zichzelf mogelijk ook weg te cijferen ( venus 12) maar dit houdt ze niet lang vol, omdat mars zich gaat irriteren ;D en ze op die manier reacties van de ander kan krijgen waar ze niks van snapt, wanneer ze kiest voor de goede lieve vrede in de relatie, gaat de onzekerheid opspelen, en bestaat de kans dat ze zich afhankelijk op gaat stellen vanwege de goedkeuring, steun en bevestiging die ze zoekt, ze zou dan compromissen kunnen gaan sluiten, maar ergens blijft er iets knagen, mars is ook onafhankelijkheid, en binnen de relatie je eigen gang kunnen gaan, zonder dat je jezelf steeds hoeft te bewijzen etc naar de ander.
Dit geeft ook een onvoorspelbaar kantje ;)
Jay, die dualiteit ervaar ik inderdaad heel sterk.  De vrede willen bewaren en na een tijd niet meer kunnen volhouden (die irritatie).  En inderdaad, dan loopt mijn mond over en komt het er allemaal uit  :)
Dat afhankelijk opstellen in de relatie is iets waar ik nu aan werk.  En dat was zeer nodig  :-\
Ik betrap mezelf er soms op dat ik mezelf eindeloos uitleg waarom ik dingen doe af ga doen.  Terwijl ik mezelf hoor spreken denk ik 'waarom loop ik mezelf hier zo uit te leggen, da's nergens voor nodig :P' en daar stopt mijn uitleg dan ook...
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Dan heeft ze ook nog Mars opposiet Mercurius in 1 en vierkant Jupiter in 4
Mars opposiet Mercurius
Mars opposiet heer 3 ( misschien ook heer 2)
Mars opposiet heer 11
Mars vierkant Jupiter in 4
Mars vierkant heer 5
Als je uitgaat van de basisbehoefte van Mars in 7, de behoefte om zichzelf te laten gelden in een relatie, en of zich plots in een relatie te storten, geeft al aan dat ze niet volgens de gevestigde orde te werk zal gaan, dat er vanuit de basisbehoefte een geneigdheid in zit om de eigen gang te gaan, wanneer ze dit teveel doet naar de zin van de partner, kan er onenigheid ontstaan, dan kom je bij punten als:
Compromissen leren sluiten ( mars- venus) leren samenwerken, maar niet tenkoste van alles natuurlijk ;-)
Leren communiceren met elkaar zonder jezelf te hoeven bewijzen, verdedigen, aangevallen voelen ( mercurius)
Het standpunt van de ander in acht nemen, de medaille heeft altijd 2 kanten ( Jupiter)
Leren zichzelf te mogen zijn ( heer 5) naar creatieve oplossingen zoeken etc.
Leren mezelf zijn in een relatie lijkt me een onmogelijke opdracht  :-\
Alhoewel het me al iets beter lukt dan vroeger, met dank aan Phi  8) (hij draaide de relatie die kant op) anders zou ik eeuwig zijn blijven zitten in dat patroon...
Nog iets wat me zeer opvalt bij mezelf.
Mijn partner kan me met de beste wil van de wereld iets vragen om te doen.  En ik kan het maar niet gedaan krijgen om te doen wat hij vraagt als ik het zelf niet helemaal snap.  Ik moet het zelf kunnen snappen...
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Heel kort door de bocht gezegd allemaal, komt later mss nog wel ;-)
ik hou wel van die korte bocht :-)
direct duidelijk en zonder omwegen  ;D
Dank je Jaydee


Nou kijk ;D niemand zit van nature harmonieus in elkaar, dat is alvast een geruststelling, de zon is je kern, alle planeten worden beschenen door het licht van de zon, om je zon- je kern- jezelf te zijn/worden, mag je eerst wat hindernissen "overwinnen", in het geval mars zijn er nogal wat obstakels die je op je pad tegen zal komen, dit wil niet zeggen dat niets onmogelijk is, je zegt zelf dat je heel veel geleerd hebt van de relatie de afgelopen jaren, dat is ontzettend mooi, en knap dat je jezelf deze groei gunt ;)
En nog mooier met die mars in 7 dat je een Ram partner treft ;D nou ja mooier haha, je zult hem vast vervloeken op zijn tijd, hij zal je mars lekker triggeren, als hij in ieder geval een dosis ram bezit, ze kunnen in ieder geval lekker confronterend en uitdagend zijn, en je aanmoedigen...enz...iets wat jij bewust/onbewust aantrekt, zolang je de mars eigenschappen in jezelf niet geheel eigen bent ;D en in combinatie met je gevoelige kreeft kanten kunnen de emoties op zijn tijd hoog tij vieren, maar alles met als doel.......om alles wat in aanleg in jou aanwezig is zoveel mogelijk te ontwikkelen :)

Je knopen as staat ook in 7 zie ik.........in waterman :)

Romira

Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:26:49 AM
Citaat van: Romira op november 19, 2009, 00:15:24 AM
Hoi Morticia ,

Nu te laat voor allerlei bestuderingen.
Wilde nog wel even kwijt dat het gisteren bij de astro-les ging over de ouderbeelden in de horoscoop.
En dat dat nog helemaal niet zo makkelijk is.
Het ging er dan vooral om dat de Maan en de Zon geen personen vertegenwoordigen , maar energieën.
En dat als papa de fles geeft , hij op dat moment de Maan is , hij geeft op dat moment immers de voeding.
Stel dat iemand Zon in aspect heeft met Neptunus ,vaak worden daar dan dingen over gezegd als 'afwezig' , 'mogelijk vaak dronken' etc.
Maar het kan net zo goed zijn dat die vader (of moeder dus) een instrument bespeelde en dat het kind daar erg van genoot.
De aspecten met Zon en Maan geven eerder behoeftes en gevoeligheden aan dan dat het gaat om de werkelijkheid van wat er gebeurd is.
Bij het kind met de Zon-Neptunus-verbinding zal dan ook het feit dat zijn vader iets te diep in het glaasje gekeken heeft , veel meer binnen komen dan bij zijn broer die die verbinding niet heeft.
Ik vond het een heel verhelderende les.

Volgende keer meer over het duet en Uranus.

Gr

Miranda
???

Romira

Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Los van de ongeaspecteerde planeten, waarbij Uranus in mijn ogen niet ongeaspecteerd is ( driehoek saturnus orb 6.20 graden)
Zit er in Mortica een grote gevoeligheid, ze heeft ook een maan in 12 conjunct de zon kreeft sextiel bijheer 4. heer 12 in 12 conjunct heer 1 enzovoorts....logisch dat ze gevoelig is voor sferen en dat ze gevoelig is hiervoor,
en ze heeft een mars in waterman in 7 die niet makkelijk staat, ook hier zal ze d.m.v. de relatie, en de partner leren opkomen voor zichzelf, veel energie steken in een relatie,wat ook voor conflicten kan zorgen binnen de relatie, ook staat mars inconjunct heer 4, heer 10 en venus, de relatie met haar partner(s) kunnen ook gekleurd worden door wat zij van huis uit gezien/meegekregen heeft.
Via de relatie zal ze hoe dan ook uitgedaagd worden om die mars in te zetten, Met dit verband zal ze sowieso emotioneler en feller kunnen reageren dan de bedoeling was

Die Mars staat nu in 7 omdat de tijd is gecorrigeerd , wie zegt dat dat de goede tijd is ??

morticia

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:17:21 PM
Die Mars staat nu in 7 omdat de tijd is gecorrigeerd , wie zegt dat dat de goede tijd is ??

hmm, ik  :)
deze voelt héél juist aan

Romira

Citaat van: morticia op november 21, 2009, 17:55:52 PM
Romira, over ongeaspecteerde planeten heb ik nog niet zoveel gelezen.
Een soort van blinde vlek voor de persoon zelf.    

Probeer het boek van Karen Hamaker eens ,'de jodfiguur en ongeaspecteerde planeten'.
 
in principe maakt saturnus ook een aspect met de zon en neptunus maakt aspecten met zon, maan, mercurius en jupiter

Dat zijn allemaal aspecten buiten teken. Ik neem alleen de aspecten binnen teken , vandaar dat we verschil in aspecten hebben.

In wel huis staat saturnus volgens jouw berekening?  Bij mij staat hij echt 'op' cusp 11.

Ik heb nooit iets gezegd over waar Saturnus staat ? Hij staat in 11.


Romira

Citaat van: morticia op november 21, 2009, 21:23:58 PM
Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:17:21 PM
Die Mars staat nu in 7 omdat de tijd is gecorrigeerd , wie zegt dat dat de goede tijd is ??

hmm, ik  :)
deze voelt héél juist aan


Ik denk dat 'juist aanvoelen' niet de goede manier is om zo`n conclusie te trekken.
Meer dan de helft van de horoscoop is vaak nog onbewust aanwezig.
Ik ken iemand die meer dan 25 jaar met een horoscoop had gewerkt via een gecorrigeerde tijd.
Pas bleek dus dat de echte tijd verschilde met meer dan 12 (!!) uur.

morticia

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:39:14 PM
Ik denk dat 'juist aanvoelen' niet de goede manier is om zo`n conclusie te trekken.
Meer dan de helft van de horoscoop is vaak nog onbewust aanwezig.
Ik ken iemand die meer dan 25 jaar met een horoscoop had gewerkt via een gecorrigeerde tijd.
Pas bleek dus dat de echte tijd verschilde met meer dan 12 (!!) uur.
Juist aanvoelen is, voor mij, de ideale parameter  ;)
Nu toch, vroeger zou ik daar nooit zo van overtuigd zijn.
Die mars is veel te juist passend in huis 7.  Misschien kan het nog een paar minuten schelen, t'zal er toch niet ver naast zijn.
Ik 'weet' dat ik op mijn gevoel kan vertrouwen hieromtrent.
Mijn moeder vertelde dat het zeker na 5 uur was dat ik ben geboren, maar 8 u was het zeker niet.

Romira

Citaat van: morticia op november 21, 2009, 21:49:07 PM
Juist aanvoelen is, voor mij, de ideale parameter  ;)
Nu toch, vroeger zou ik daar nooit zo van overtuigd zijn.
Die mars is veel te juist passend in huis 7.  Misschien kan het nog een paar minuten schelen, t'zal er toch niet ver naast zijn.
Ik 'weet' dat ik op mijn gevoel kan vertrouwen hieromtrent.
Mijn moeder vertelde dat het zeker na 5 uur was dat ik ben geboren, maar 8 u was het zeker niet.

Ik snap heel goed dat je aanvoelen gebruikt als parameter , ik heb ook mijn Zon in kreeft    ;)
Toch is dat soms niet voldoende , aanvoelen is immers subjectief.
Maar ik ken jou en je verhaal helemaal niet , dus we gaan gewoon uit van deze tijd.

Jaydee

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:39:14 PM
Citaat van: morticia op november 21, 2009, 21:23:58 PM
Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:17:21 PM
Die Mars staat nu in 7 omdat de tijd is gecorrigeerd , wie zegt dat dat de goede tijd is ??

hmm, ik  :)
deze voelt héél juist aan


Ik denk dat 'juist aanvoelen' niet de goede manier is om zo`n conclusie te trekken.
Meer dan de helft van de horoscoop is vaak nog onbewust aanwezig.
Ik ken iemand die meer dan 25 jaar met een horoscoop had gewerkt via een gecorrigeerde tijd.
Pas bleek dus dat de echte tijd verschilde met meer dan 12 (!!) uur.

Waar doel je op Romira? Ik heb meer dan honderden horoscopen gecorrigeerd, ook die persoon die jij aanhaalt, ik mag aannemen dat mijn manier van horoscopen corrigeren  werkt, en dat het goed aanvoelt voor die persoon, zegt genoeg :) of het werkt in Mortica haar geval, zal de tijd uitwijzen.

Hoe voelt jou wel/niet gecorrigeerde horoscoop? Kan me herinneren dat je me ook ooit om advies vroeg ;)

Jaydee

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 21:17:21 PM
Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 11:24:02 AM
Los van de ongeaspecteerde planeten, waarbij Uranus in mijn ogen niet ongeaspecteerd is ( driehoek saturnus orb 6.20 graden)
Zit er in Mortica een grote gevoeligheid, ze heeft ook een maan in 12 conjunct de zon kreeft sextiel bijheer 4. heer 12 in 12 conjunct heer 1 enzovoorts....logisch dat ze gevoelig is voor sferen en dat ze gevoelig is hiervoor,
en ze heeft een mars in waterman in 7 die niet makkelijk staat, ook hier zal ze d.m.v. de relatie, en de partner leren opkomen voor zichzelf, veel energie steken in een relatie,wat ook voor conflicten kan zorgen binnen de relatie, ook staat mars inconjunct heer 4, heer 10 en venus, de relatie met haar partner(s) kunnen ook gekleurd worden door wat zij van huis uit gezien/meegekregen heeft.
Via de relatie zal ze hoe dan ook uitgedaagd worden om die mars in te zetten, Met dit verband zal ze sowieso emotioneler en feller kunnen reageren dan de bedoeling was

Die Mars staat nu in 7 omdat de tijd is gecorrigeerd , wie zegt dat dat de goede tijd is ??


Het zit in de buurt, goed mogelijk dat het ietsje afwijkt een minuut of 2 ofzo..... als ik zelf enige twijfel zou hebben zou ik er niet zoveel energie in steken ;-)

morticia

Citaat van: Romira op november 21, 2009, 22:04:19 PM
Ik snap heel goed dat je aanvoelen gebruikt als parameter , ik heb ook mijn Zon in kreeft    ;)
Toch is dat soms niet voldoende , aanvoelen is immers subjectief.
Maar ik ken jou en je verhaal helemaal niet , dus we gaan gewoon uit van deze tijd.
Romira,
Wat je in consideratie moet houden is dat mensen evolueren.
Het feit dat je alleen wil rekening houden met de gegeven tijd en niet met de gegeven mens lijkt me absoluut niet verstandig.  Op die manier zou het wel eens kunnen dat je de plank compleet mis slaat.
En als er iets is wat je als astrologe niet mag doen ik absoluut overtuigd zijn van jezelf en niet 'luisteren' naar de persoon die advies vraagt.
Ik ken mensen die jaren later nog met een compleet gewrongen beeld zitten omdat ze de verkeerde informatie hebben gehad.
Ik hoop dat je beseft hoe belangrijk dit is als je mensen over de vloer krijgt die je hulp komen vragen.

Je hebt gelijk, jij kent mij niet en ook niet de processen die ik heb doorgemaakt.

Morticia

Romira

Citaat van: Jaydee op november 21, 2009, 22:13:21 PM
Waar doel je op Romira? Ik heb meer dan honderden horoscopen gecorrigeerd, ook die persoon die jij aanhaalt, ik mag aannemen dat mijn manier van horoscopen corrigeren  werkt, en dat het goed aanvoelt voor die persoon, zegt genoeg :) of het werkt in Mortica haar geval, zal de tijd uitwijzen.

Hoe voelt jou wel/niet gecorrigeerde horoscoop? Kan me herinneren dat je me ook ooit om advies vroeg ;)


Volgens mij heb ik jou nooit om advies gevraagd op dit forum , dus kennen (?) we elkaar ergens anders van ?
Hoe mijn horoscoop voelt ?
Tja, ik ben er achter dat je waarschijnlijk pas weet wat de 'echte' tijd is tegen de tijd dat je overlijdt.....dan heb je pas genoeg gegevens om  te corrigeren.