Dus 9 dagen later is dat ding ook daadwerkelijk stuk gegaan, schien was het wel gewoon een voorspellende droom. Ik heb het laten maken maar ik hoor nog niks.
Anyway, vandaag droomde ik dat ik op bed lag te eten met die notebook naast me en ik viel zo in slaap, ik at geloof ik rijst met andijvie, de volgende dag moest ik iets presenteren waar ik die notebook voor nodig had, iedereen zat verwachtingsvol af te wachten, maar wat ik ook deed , ik kwam niet in de onderdelen die ik nodig had om m'n werk te laten zien, toen ik beter keek zat er gewoon soep in m'n notebook

ik vermoedde dat een slap aftreksel van de groente die ik de avond ervoor at is overgesijpeld naar m'n notebook. Ik viel in slaap en had m'n bord ook niet leeg gegeten en nu zat er gewoon een vijver van soep onderin m'n toetsenbord.
Een meisje/groepsgenoot redde de situatie door -heel raar- een bord rijst met bruine bonen of andijvie in puddingvorm te presenteren en ze deed het nog goed ook, ze had al een bord met rijd en bruine bonen of andijvie naast haar toen ik bezig was met m'n notebook.
Ik ben dus erg bang (linke soep?) dat ik voor hoge reparatiekosten kom te staan, ze vertelden me al dat als het aan m'n moederbord ligt dat ik rustig minimaal 500 euro mag ophoesten