Forum Index > Tarot kaart-leggingen
TAROT-LEGGING voor Sandra:
Julia:
--- Citaat van: Opti-Mystique op november 13, 2004, 11:47:42 am ---..., maar dat ik ook de anderen op dit forum wil uitnodigen tot het geven van aanvullingen en/of andere zienswijzen op deze kaarten. Daar leer ik ook weer van...
--- Einde van citaat ---
Dag Sandra en Dolf,
Ook ik ben geen tarotwonder, het zijn wat gedachten.
Wat ik uit de kaarten voel, is zoals Dolf zegt "blijf met alles wat je doet bij jezelf". Ofwel: Laat je niet gek maken!
Uit bijna alle kaarten blijkt, dat je je gevoelens bij jezelf te blijven. Moeilijk als je je zo voelt als jij. Het is toch ook om wanhopig van te worden. In jouw ogen heeft hij immers niets te vrezen? Je vraagt je af hoe je zijn angst kan wegnemen. Ik denk juist dat het je vriend is, die hiervan moet leren. Wat ik heb begrepen, is dat hij meerdere keren in zijn leven teleurgesteld is geweest. Dat kan iemand knap onzeker maken.
Misschien is hij wel zoveel van jou en de kinderen gaan houden, dat dat omslaat in angst. '" Too good to be true", "dit is zo goed, dat kan nooit goed blijven gaan" etc. Alleen de gedachte al, dat jij tijdens zijn afwezigheid een ander zou kunnen tegenkomen, of om een andere reden afziet van jullie bij zijn terugkomst, maakt hem zwaar depri. Ook al vertel je hem 1000 keer per dag, dat je echt van hem houdt....
Misschien probeert hij zijn gevoelens "in te dekken" door jullie relatie per email te verbreken. Hij verwacht pijn en teleurstelling bij terugkomst....
Just a few thoughts, sterkte hoor!
groet van Juul :)
yvonne:
hallo dolf bedankt voor je berichtje,tja het was meer bij wijze van spreken dat ik hem het liefst zou willen wakker schudden.het komt ook omdat ik hem in al die tijd dat dit speel hem ook nog geen een keer heb gesproken,je kunt je niet verdedigen.hij heeft die angst...en ik kan niks terug zeggen of antwoord geven ,dat maakt mij zo machteloos.ik had hem toen ook al gezegt dat als hij gewoon in zijn eigen huis zou zitten ,dat ik dan mijn fiets kon pakken en naar hem toe kon gaan om te praten,maar ja afghanistan is een beetje ver fietsen he'??? hahaha.maar gelukkig heb ik er veel aan ,aan je advies. :)ik herken wel het een en ander,juist met wat er nu gebeurd.als je nog een tip hebt!! graag!!gelukkig ben ik geduldig en kalme stier.ik ben ook bereid om met hem rustig te praten en hem gerust te stellen.ik wacht geduldig af en hoop op het beste!! groetjes sandra
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie