Auteur Topic: Aura's  (gelezen 2008 keer)

Suzy

• Master lid
Re: Aura's
« Reactie #15 Gepost op: juni 16, 2012, 11:45:08 am »
Het moet echt de juiste klaarheid hebben
Van mij lukt het als ik zwart truitje aan heb veel licht in de kamer en donkere achtergrond je moet echt beetje wegdromen en naar en punt kijken dan zie je een band komen

geduld hebben  ;)

nunu

• Volledig lid
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2012, 11:57:13 am »
Hallo Suzy,

Ik zag bij iemand tijden het wegdromen eerste laag wit en tweede laag iets van grijs,
Kan dat grijs ook een aura zijn?

Liefs Nun

Suzy

• Master lid
« Reactie #17 Gepost op: juni 17, 2012, 12:38:34 pm »
ja dat kan Nunu

Loodgrijs = dat deze man het somber inziet en in een depressie sukkelt

Licht vaal grijs = dat deze man nogal angstig is

Liefs Suzy

Ricca

• Moderator
  • Master lid
  • :: SAMEN ::
« Reactie #18 Gepost op: juni 17, 2012, 19:30:16 pm »
Hallo Nunu,

Als die laag mooi om de eerste laag aansluit, dan is het gewoon een van de binnenste lagen van de aura. Die kan grijs of blauwgrijs zijn (rookachtig). Dat is de normale kleur van die laag en je hoeft verder geen betekenis aan die kleur te hechten. Hoeft dus niet op depressiviteit of angst te wijzen.

De totale aura is veel groter dan het lichaam en de echte aurakleuren kun je tot ruim buiten het lichaam zien. Naar alle kanten tot wel 50 cm of meer buiten het lichaam...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Suzy

• Master lid
« Reactie #19 Gepost op: juni 17, 2012, 19:52:13 pm »
oei

nunu

• Volledig lid
« Reactie #20 Gepost op: juni 18, 2012, 09:59:04 am »
Dank jullie wel!!

Liefs Nunu

mieke

• Volledig lid
  • droomverklaring
« Reactie #21 Gepost op: juni 18, 2012, 10:15:53 am »
hallo suzy
ik lag overlaats bij de osteopaat op tafel ,meditatie muziek op de achtergrond ,en mijn hoofd ruste in zijn handpalmen waar hij zijn vingers drukte op een punt achter mijn oren , ik was rustig en staarde naar het plafond ,daar kwam een licht grijs spiraal (van 15cm lang en 20cm breed )rook dwarrelen maar bleef hangen ,en de kleur werd opeens  fel groen ,dan verdween het !ik vraag me nog steeds  af of dat ook een aura van iets was  ??? grt mieke
« Laatst bewerkt op: juni 18, 2012, 10:18:07 am door mieke »
MIEKE

Ricca

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #22 Gepost op: juni 18, 2012, 17:41:24 pm »
Lieve Mieke,

Kleur is energie... Wie of wat het was, weet ik niet, maar in de omstandigheden die je beschrijft, denk ik bij groen aan genezende energie.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

mieke

• Volledig lid
  • droomverklaring
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2012, 09:23:48 am »
hallo ricca !
ja dit was het misshiens wel want achteraf ben ik toch iets verbeterd !dank u voor de reactie en zo had ik het nog niet bekeken warme grt mieke  :-*
MIEKE

Kraai

• Master lid
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2012, 11:14:24 am »
Wat voor mij een goede oefening was is om met half open ogen te kijken. Dus niet geforceerd tot spleetjes knijpen maar als of je heel slaperig bent.

Cras, cras, semper cras....

Ricca

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #25 Gepost op: juni 19, 2012, 12:59:42 pm »
Als pasgeborenen hebben we allemaal de kleuren die de mensen in onze omgeving om zich heen hadden, gezien. Die kleuren waren duidelijke aanwijzingen voor ons, vóórdat we geleerd hadden woorden te verstaan... De zachtrose wolk bij mama gaf ons het behaaglijke gevoel geliefd te zijn. We glimlachten om de witte stippels die om papa draaiden en die we probeerden te pakken, met beide handjes, en om de groene wolkjes die ons zo'n vredig gevoel gaven... En toen gingen we woordjes leren verstaan en zelfs nazeggen, en met elk nieuw woordje dat we leerden, verminderde de noodzaak om naar de kleuren te kijken en bij de meeste mensen verdween uiteindelijk het zien van de kleuren helemaal. Maar ooit hebben we ze gezien en wisten we wat ze betekenden. Die herinnering leeft voort in het goddelijke kind in onszelf. Als we in contact komen met dit innerlijke kind en - al is het maar voor een moment - met baby-ogen kijken, zijn de kleuren er weer. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Liv

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juni 20, 2012, 13:46:07 pm »
Sinds mijn 18de ongeveer zie ik af en toe (als ik op m'n gemak ben...en rustig) een witte band/waas om mensen/voorwerpen etc.

Toen ik voor het eerst een witte waas zag, wist ik gelijk wat het was. In die tijd was ik al behoorlijk veel bezig met boeken lezen over energien etc. Toentertijd waren m'n gedachten: 'Ik wacht geduldig tot de kleuren komen en al komen ze niet, geen man overboord." 

Afgelopen Keltfest was de eerste keer dat ik een kleur zag.
Een kennis was omgeven door een behoorlijk dikke donkerblauwe waas.
Het voelde niet prettig. Een paar dagen later besloot ik het haar te vertellen.
Ze zei dat ze het wel had verwacht. Ze voelde zich heel moe en blijkt manisch depressief te zijn.

Op pagina 1 van dit topic werd verteld dat er meer informatie zou komen over donkere kleuren.
Ik vroeg me af wat de kleur donker blauw betekent?

Carla

• Administrator
  • Master lid
  • De pechvogel heeft liever gelijk dan geluk
    • CatharinaWeb
« Reactie #27 Gepost op: juni 20, 2012, 13:52:13 pm »
Mijn associatie met de donkerblauwe kleur is dat blauw de kleur is van het keelchakra, een dichte donkere blauwe kleur geeft mij het gevoel dat het dan iemand is die zich niet goed kan uiten.

Liefs,
Carla

Suzy

• Master lid
« Reactie #28 Gepost op: juni 20, 2012, 14:00:28 pm »
De komende dagen zal ik daar uitgebeid op in gaan Liv

Bedankt Carla

Het indigo blauw staat ook  voor genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid

Liefs
Suzy
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2012, 14:11:18 pm door Suzy »

Liv

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juni 20, 2012, 14:16:37 pm »
Dank jullie wel :)

'Gesloten' kwam ook bij mij naar boven.( + misselijkheid rond de keel, maar dat was misschien enkel het gevoel dat ik kreeg toen ik terug dacht aan het moment van toen. )

Is het mogelijk om, wanneer je aura's ziet, een gevoel meekrijgt van bijv; die persoon?
...ik heb gigantisch veel fantasie...(vaak heel realistische fantasie) soms lijkt het alsof ik een loopje neem met mezelf.
(Waarschijnlijk dat ik daarom zoveel bevestiging vraag.)

Kennen jullie het boek intuïtieve ontwikkeling van Linda Keen?
(http://www.bol.com/nl/p/intuitieve-ontwikkeling/666882990/)