Forum Index > Tarot kaart-leggingen

mijn dagkaartje[s]

<< < (2/209) > >>

marianne:
dank je eveningstar.....
ik heb net voor mariposa een legging uitgelegd....en dit ook voor mezelf opgezegd...frappant ;) ;) :-*

sweetmami:
Hi Mar  :-*

Ik ben niet bekend met de tarot kaartjes.... maar mn gevoel doet t wel...
ik heb even de ster kaart gegoogled op afbeeldingen...

ik zie hier een blote vrouw.... ze heeft karafjes in haar handen niet met wijn maar met water, daar gaat t al fout :P... ook hangen er allemaal sterretjes boven haar... veel witte maar vooral 1 grote knalgele...achterop ligt een paarse berg... en achterin de hoek staat een boom met een zingend vogeltje...

je stelt je open en bloot, jij geeft je alles..... die witte sterretjes zijn eigenlijk maar wat wolkjes.... want die grote gele is de kern.... je hebt het eigenlijk dus inmiddels wel overzichtelijk...

hou je die karafjes in je hand blijf je je verwonderen over de kleine dingen zoals het stromen van het water of die zingende parkiet.. of laat je alles liggen kleed je je aan en loop je naar die paarse berg....

Paars is toch wel een hele mooie kleur hoor....

en als je niet zover voorover gebogen zou hangen over het overstromende water...
zou dat paars knallen.. en het je toch nieuwsgierig maken wat er bij die berg allemaal te vinden is....

al zijn diezelfde sterren die boven jouw hangen ook dezelfde sterren boven die berg...

ik kan dus niet echt spreken van moed...

ik vind het eigenlijk een hele mooie veelbelovende kaart....

:-*

Vlinder:
De ster,
Mijn gevoel is van blijdschap en fijne dagen in het verschiet,
 zomaar....
 :-*

klaproos1945:
http://www.youtube.com/watch?v=ftGoP3_pQp8&feature=related

waar blijven we nou
je picetanisje staat klaar
we hebben plezier aan ons
nieuwe hemelse plaatsje
zet je dakraam open
dan komt er een wit duifje
naar binnen gevlogen

klaproosje :D :-*

marianne:
en daar gaat het ook om sweety, je neemt de kaart in handen...je kijkt je voelt in en wat zegt je deze kaart.....
je bent een waar tarotiste.....

idd de moed.....
wel de moet....maar niet de moed...dddddddddd....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie