Forum Index > Tarot kaart-leggingen

Mijn dagkaarten

(1/190) > >>

Vicky:
Goedemorgen!

Een eigen dagkaarten-topic, toch wel een eer om die te hebben hoor :).

Mijn dagkaarten: staven twee, aas van pentakels en pentakels twee. Meer genieten van wat ik heb en heb bereikt, kijken naar wat mij gelukkig maakt en wat mijn droom is en daarvoor gaan om meer balans in te krijgen in mijn leven.

Fijne dag allemaal! Lfs, Vicky

marianne:
ja is ook vicky, ik had dat ook gedacht, toen ricca het idee opperde, vond ik de eer te groot zelfs..
zomaar een eigen plekkie op het grote internet...
maar ja toegeven een en ander werkt overzichtelijk, enne.....we hebben allemaal recht op een eigen plekkie...
 en dan ook nog eens hee lmooie startkaarten voor je;
de uitdaging aangaan....
probeer hierbij JE EIGEN PLANNEN te onthullen....dat gaat voor verandering zorgen, verandering in evenwicht...

rianna:
hoi Vicky

je bent wat besluiteloos je zou willen dat er meer fin. balans komt 
maar je gaat meer moed tonen wat dat betreft
liefs Rianna

Vicky:
Goedemorgen,

Pentakels 2, staven 3, staven 2. Bijna dezelfde kaarten als gisteren, alleen in een andere volgorde. Meer jongleren in het leven, meer variatie aanbrengen, dat schenkt mij ook innerlijk meer voldoening. Leukde dingen gaan doen dus.
Liefs, Vicky

marianne:
met zo een rapport durfde ik vroeger niet thuis te komen, waat zijn dat voor marspunten riep mijn vader dan kwaad.... >:(

verandering is al op komst vicky...versterk je vertrouwen in eigen kunnen wat meer en ga die uitdaging ook aan....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie