Auteur Topic: Believe's dagkaarten en leven :)  (gelezen 20436 keer)

heleen

• Master lid
Re: Believe's dagkaarten en leven :)
« Reactie #240 Gepost op: juni 18, 2012, 13:58:34 pm »
Believe.

moeilijk zo'n situatie. Hij heeft je dus gemailed om te vragen of je met hem mee gaat, maar gaat niet in op je mail. Waarom vertrouw jij die jongen niet? Wat is er nu precies waardoor hij zo onbetrouwbaar overkomt?
Misschien heeft het ook iets met jouw verwachtingen te maken. Jullie staan nog maar in een begin situatie, maar jij wil al zekerheden voor in de toekomst. Je hoeft morgen nog niet te trouwen, maar je wilt wel een garantie bewijsje dat dit in de toekomst zal gebeuren. Is die jongen daar al aan toe? Ik denk dat hij dat niet weet. Dat hij je een leuke meid vind, want hij doet genoeg moeite voor je. Dat bedoel ik te zeggen met eerlijk nuanceren. Als jij iedere keer aangeeft dat je perse een relatie wil, geef je de andere niet voldoende ruimte.
En probeer ook een te kijken wat reëel is in een relatie. De prins op het witte paard bestaat niet! Hij heeft altijd vuile sokken aan, of komt op de ezel. onvoorwaardelijke liefde  is ook de liefde van imperfectie. Het kunnen accepteren dat andere dingen hebben die niet zo prettig zijn, en er mee om kunnen gaan.
geef de gewone liefde een kans Believe, misschien kom je dan ooit uit op de onvoorwaardelijke liefde.

Heleen

Believe75

• Master lid
« Reactie #241 Gepost op: juni 18, 2012, 23:32:02 pm »
Hi Lieve Heleen,
Ik luisterde, ik liet me door mijn angsten lijden. Ik spring er in nu dus laat het maar komen, dank je voor je lieve en wijze woorden. Ik wacht nu af om een planning te maken en voor de onvoorwaardelijke liefde. Liefde is inderdaad onvoorwaardelijk.
Ik zal zo mijn kaarten voor morgen trekken. Een of ander op het werkvloer staat te gebeurennnnn

Believe75

• Master lid
« Reactie #242 Gepost op: juni 18, 2012, 23:36:43 pm »
auwchhhhh

De Zwaarden 9 en de beer..... als deze kaarten maar niet om de liefde gaan ! Ik heb daarna via symobelen dagkaart over mijn werk het GEVECHT getrokken. :(
Over hem en ik De BIECHT ???

Ik denk dat het om mijn werk gaat auwwwwwww echt alleen zwaarden 9 al mijn eigen dikke schuld allemaal en dan de beer

KERNWOORDEN:
DREIGENDE ONDERGANG, DIE MISSCHIEN NIET DE WERKELIJKHEID IS
Vertwijfeling. Lijden. Verdriet. Troosteloosheid. Zelfbeschuldiging. Depressiviteit. Gekweldheid, lichamelijk en geestelijk. "Wanhoopskaart". Waarschuwing: gevaar voor crisis.

DAGKAART:
Je kan vandaag je gedachten maar niet stilzetten. Je twijfelt aan alles en de vraag die je aan jezelf stelt is: "Komt dit allemaal wel goed?" Je zit vol schuldgevoelens en bent aan het einde van je krachten. Langzaam wordt je ervan bewust wat er eigenlijk echt aan de hand is. Ook al kan je misschien het probleem nu niet snel oplossen, blijf toch kijken naar de hoopvolle lichtpuntjes want die zijn er echt. Deze vervelende periode gaat echt voorbij want je bent net wakker geworden uit je nachtmerrie.
« Laatst bewerkt op: juni 18, 2012, 23:41:16 pm door Believe75 »

heleen

• Master lid
« Reactie #243 Gepost op: juni 18, 2012, 23:52:24 pm »
goh Believe. waar heb jij als die depressieve woorden vandaan gehaald?

bij de beer vond ik deze tekst.
Afgunst
De Beer is een kaart met meerdere betekenissen. Allereerst symboliseert deze kaart de moederlijke bescherming en de oerkracht. Geen negatieve, destructieve kracht, maar een scheppende kracht die alles mogelijk maakt. Naast kracht staat De Beer ook symbool voor vrolijkheid en plezier.

Vrolijkheid en plezier is iets dat mensen vaak misgund wordt. Deze kaart kan daarom ook geduid worden als een kaart die staat voor afgunst en jaloezie.

In sommige gevallen laat de Beer je zien dat je jezelf wat meer zou moeten gunnen. Laat negatieve gedachten los.

Steekwoorden
Schepping, jaloezie, afgunst, moederlijke bescherming.

Advies
Leef vanuit je eigen kracht en negeer de afgunst van anderen.

Dus dat is best positief! als je maar in jezelf blijft geloven.

Zwaarden 9. Eén voordeel je bent tenminste wakker. Opgeschrikt uit een nachtmerrie. Je zegt dat je problemen hebt op je werk. Ga eerst kijken hoe groot de problemen zijn, voor je ongelofelijk zorgen te maken.

Heleen

Believe75

• Master lid
« Reactie #244 Gepost op: juni 18, 2012, 23:55:34 pm »
die woorden komen uit de beschrijving van de zwaarden 9! En dan kan ik de beer natuurlijk niet meer positief zien en nu ik je uitleg lees denk ik oke zo klinkt het beter. Hmmm, ik kan niet wachten totdat ik echt op vakantie ben  :D

nu lekker slapen, slaap lekker lieve Heleen.
Tot morgen of vannacht
liefs

Suzy

• Master lid
« Reactie #245 Gepost op: juni 19, 2012, 07:14:27 am »
Believe toch

Hij heeft JOU gemaild om af te spreken ..... wat betekend dit .... dat hij toch verder wil en het een kans wil geven   ;)
Hij heeft niet gereageerd op de rest ... nou goed van hem, heel verstandig zelfs !!! , wat kan je nu in een bericht melden ... hetgeen je verkeerd wil lezen zal je verkeerd lezen dus zal hij jou een uitleg geven als je samen bent ... persoonlijk en niet per bericht die je waarschijnlijk toch verkeerd zal interpreteren want daar kan je doorgaan tot er niets meer van overblijft en dan is het afgelopen
Geef het tijd en geef het een kans om het te groeien

Dikke kus lieve meid  :-*

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #246 Gepost op: juni 19, 2012, 08:23:31 am »
de beer staat ook voor zorgzaam, voor kracht, voor moederlijke bescherming...

wat hier nu staat believe...
zwaarden 9 en de beer....
niks werken niks liefde meisje...
deze kaarten zijn gericht op jezelf......
de armen in de lucht, wanhoop,maar de wanhoop omdat je niet meer geloofd in je eigen genezing...
verschillende therapieen al ondergaan,zonder succes...
je gelooft niet meer in  genezing................................

Believe75

• Master lid
« Reactie #247 Gepost op: juni 19, 2012, 15:54:58 pm »
Hi Suzy,
JI jhebt ook helemaal gelijk en ik heb ook super veel zin in om hem weer te zien en met hem ergens waar de zon schijnt te hangen. Ik zal het laten gebeuren als hij echt een kans wil geven :)

Dank jeeeee
xxx

Believe75

• Master lid
« Reactie #248 Gepost op: juni 19, 2012, 15:56:45 pm »
Hi lieve Marianne,
Jij hebt ook gelijk, jullie allen geven samen een totale beeld. Ik vind me afgelopen week zo onrustig en inderdaad dat ik mezelf afvraag wanneer ik weer eens zal normaliseren. Ik heb even een behoorlijke terugval ook al merk ik dat verder ben dan een tijd geleden.
Hoe dan ook ik geef het niet op en ik ga voor mezelf en ook voor de liefde en de mooie leven!
Liefs

Believe75

• Master lid
« Reactie #249 Gepost op: juni 19, 2012, 22:35:56 pm »
Hallo allemaal,
Ik heb net de Geliefden getrokken en de hond. Ik vind de geliefden sowieso ook een schitterende kaart om te zien, de grote zon op de achtergrond, man en vrouw helemaal bloot en hup maak de keuze uit je hart! De hond past er ook bij.

Heel veel liefs,
Believe

ooo, ik vergat mijn symbolen dagkaart te melden :) De spirituele tuin  :D
DE SPIRITUELE TUIN

Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.
« Laatst bewerkt op: juni 19, 2012, 22:43:00 pm door Believe75 »

heleen

• Master lid
« Reactie #250 Gepost op: juni 19, 2012, 23:15:50 pm »
geliefde is inderdaad een hele mooie kaart. De tijd dat Adam en Eva nog in het hof van Eden verbleven en de voorwaardelijke liefde niet bestond.
Hond trouw zijn. honden zijn hele trouwen dieren.

Heleen. :-*

heleen

• Master lid
« Reactie #251 Gepost op: juni 20, 2012, 00:00:29 am »
de spirituele tuin of wel het hof van Eden.

Waar trek jij die kaarten eigenlijk of heb je die zelf?

heleen

Suzy

• Master lid
« Reactie #252 Gepost op: juni 20, 2012, 06:50:24 am »
oooo wat mooi Believe

Leg je steentje maar en bouw iets moois ... je zal ( en wij ook ) trots zijn op jou
Dikke zoen

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #253 Gepost op: juni 20, 2012, 08:19:16 am »
de kaart de geliefden,
de man en de vrouw staan naakt afgebeeld en kijken elaar teder aan, zij staan voor het evenwicht [6] in geven en nemen
de man beschermt de vrouw en de vrouw zal op haar beurt de man kracht geven daar waar dat nodig is...
het is geen moeten, het gebeurd in harmonie...
als je liefde aan jezelf kunt schenken kun je ook liefde geven in de juiste hoeveelheid...
zodat de harmonie tussen 2 mensen als iets vanzelfsprekend mag zijn...
en je niet meer bang hoeft te zijn als hij eens een keertej niet heeft getekst, of gebeld.....

Believe75

• Master lid
« Reactie #254 Gepost op: juni 20, 2012, 10:10:32 am »
Onvoorwaardelijke liefd yeahhhhh de mooiste wat er is ondanks helaas niet velen dat nog kennen!

Hoe dan ook

Heleen de symbolen dagkaarten zijn verstopt onder de tarotleggingen

http://www.catharinaweb.nl/tarot/symbolon-dagkaart.htm

Liefssss, knuffelsss