Hoi allemaal,
Heb een manier van leggen gevonden om een situatie meer in kaart te brengen. Heb mijzelf als voorbeeld gebruikt, recente situatie met een heer die me zowel vriendschappelijk als romantisch aan de kant heeft gezet voor zijn ex. Bijzondere uitkomst, daarom ben ik zo dol op tarot en dot forum dat als oefenenveld beschouwde kan worden.
1. Wie is hij?
Ridder van staven
2. Wat voelt hij voor mij?
De gehangene
3. Wat voel ik voor hem?
Zwaarden 6 (daar issie weer)
4. Wat is er belangrijk voor hem?
Het rad van fortuin
5. Wat houdt hem tegen?
De dood en de keizerin (auch)
6. Hoe ontwikkelt onze relatie zich?
Zwaarden 2
7. Wat levert het op in zee te gaan?
Het oordeel, koningin van staven en de wereld.
Ik zelf haal hier uit:
Hij is een jonge man vol passie, emoties die vurige verlangens heeft, echter niet (meer) naar mij. Zijn gevoelens zijn afgekoeld en dit is omdat hij met zijn ex is, waarbij hij besloten heeft mij volledig te laten gaan. Het ra van fortuin doet me denken aan zijn angst voor karma, sprak hij weleens uit. Hij denkt dat wanneer hij contact met mij onderhoud hij haar hierdoor kwijt zal raken, wil ook echt voor haar gaan op emotioneel vlak als rationeel. De zwaarden 2, relatie gaat zich niet ontwikkelen, we hebben ons emotioneel afgesloten voor elkaar. En wellicht zal er een heroverweging komen, koningin van staven vindt ik een lastige, maar de wereld is zo een mooie kaart, wellicht dat er in de toekomst een positievere wending is??
Duiden jullie mee? Voor mij therapie en zelf misschien wat oefenen?
Liefs en een dikke knuffel