@believe, dwaas is dwaas dat klopt, 0 is 0 ook dat is waar, toch heb ik liever dat die dwaas gewoon met beide voeten op de grond blijft staan.
@Suzy. ik weet het niet met die dwaas. ik heb namelijk een ongelofelijke eigenwijze dwaas in mijn stok kaarten zitten. Of hij de koning heeft gehoorzaamd?, of zijn eigen weg bewandeld?.
@Marianne niet te over voorzichtig of te ondoordacht. Ik was gisteren niet voorzichtig, laat staan te over voorzichtig. En dat ondoordacht zijn, niet bewust. Misschien ben/was ik wel ondoordacht, maar dat is meer spontaan moeten reageren op onbekende situatie's. En dan is het springen en niet denken.
@Chris. gebrand zijn zaken aan te pakken, inderdaad. Voorzichtigheid is gewenst, nu kijk ik een beetje zuur

.
Want dat is niet één van mijn kwaliteiten. Fundering weer in orde, ja hoe test je dat. Door er een schepje boven op te doen, en te hopen dat het blijft staan, toch?
Sorry dat ik gisteren voor niemand heb geduid. Maar ik had het erg druk, en ik ben er niet aan toe gekomen.
Maar wat wil je ook met een dwaas omgekeerd in je dagkaarten, dan krijg van die dwaze dagen.
Heleen