@vlinder.
ben benieuwd vlinder wat deze dag brengt, en welke gesprekken ik ga voeren.
@believe
believe je kunt mij heel makkelijk bedriegen, iemand bedriegen is namelijk helemaal niet moeilijk. Eerlijk zijn is veel moeilijker. En inderdaad ik moet mijn zwaard vaker laten vallen. Maar aan vechten ben ik nu eenmaal gewend geraakt, het hoort bij mijn leven. En als je vaak plaats neemt in de arena, word je gehard. Je legt als het ware een schild om je heen. Je geeft jezelf een pantser.
@marianne
ik weet dat het geen dagkaarten zijn, maar proceskaarten, maar voor mij is het makkelijker om het als dagkaarten te hanteren, omdat ik het dan voor mezelf kan afbakenen.
Ook als ik kijk naar mijn kaarten en zie hoe vaak ik dezelfde kaarten trek, zie je het verloop van een proces.
Of ik het leven te ernstig neem weet ik niet. Er zijn stukken van mijn leven die ik ernstig moet nemen, waar ik niet zomaar aan voorbij kan lopen. Een eigen doelstelling realiseren, dat is op dit ogenblik denk ik niet haalbaar, er zijn andere die op dit ogenblik belangrijker zijn dan ikzelf. En de toren, deze kaart heb ik vaak als niet positief ervaren, misschien heeft de kaart mij wat geleerd, maar het staat nooit in verhouding van wat er is afgebroken. Hoe ondersteunen zwaarden 7 en de koningin zwaarden dan mijn torenkaart?
Heleen.