Auteur Topic: mijn dagkaarten  (gelezen 16796 keer)

heleen

• Master lid
Re: mijn dagkaarten
« Reactie #135 Gepost op: juni 05, 2012, 10:28:33 am »
heleen is meer een nachtvlieger dan een dauwtrapper.
Daarom de kaarten 's nachts.
(heeft dit te maken met de invloed van de maan)
Heleen

assie63

• Master lid
« Reactie #136 Gepost op: juni 05, 2012, 10:32:27 am »

ohhhhhhhh een nachtbraker  ;D :-*

assie63

• Master lid
« Reactie #137 Gepost op: juni 05, 2012, 10:42:38 am »

tja iedereen heeft het eigenlijk al geschreven, je zit op je eigen energie laat los, het geluk is voor jou ook wegelegt als je het maar ziet, assie xx

Vlinder

• Master lid
  • When nothing goes right..........go left
« Reactie #138 Gepost op: juni 05, 2012, 11:16:58 am »
Heleen, natuurlijk verlang jij ook naar geluk, dat is logisch,

gewassen, geschud, gecentrifugeerd, en nieuwe kaarten getrokken.
1e kaart zwaarden 9 omgekeerd
2e kaart pentagrammen 4
en laatste getrokken met linkerhand bekers 10.

Lieve Heleen, die zwaarden 9, Je bent zo hard voor je zelf, je veroordeel jezelf, daardoor zit je waar je zit en verroer je niet pentagrammen 4, maar er is ook bekers 10, dat is wat jij verdient en dat gun ik je zo, kom op  heleen, je laat hier al zoveel warmte en inzichten zien!

:-* :) Vlinder

heleen

• Master lid
« Reactie #139 Gepost op: juni 05, 2012, 14:45:46 pm »
@eveningstar.
Vandaag een positief bericht gehad. dus het is niet mijn slechtste dag tot nu toe. er komen inderdaad meer zekerheden op mijn pad.
@marianne
misschien is de dag onzeker begonnen, met de doem gedachten die jij beschreef. maar gelukkig is het weer alweer opgeklaard.
@assie.
mijn energie werd geblokkeerd omdat ik vast zat in een droom. En als je wakker kun je zeggen, ach het was maar een droom.
@vlinder.
dat ik hard ben voor mezelf zeggen heel veel mensen, ikzelf ervaar dat niet zo. misschien een blinde vlek. Geluk kun je niet altijd afdwingen, soms moet je verdriet ook onder ogen zien. Soms heb je ook een periode van pijn nodig om voor jezelf verder te kunnen gaan. Om te kijken wie je eigenlijk bent.
 Heleen

heleen

• Master lid
« Reactie #140 Gepost op: juni 05, 2012, 22:35:44 pm »
mijn kaartjes voor 6-6-12.
1e pentagram koning omgekeerd.
2e staven 5
3e zwaarden 3
vandaag naar de bieb geweest, voor het boek een goddelijke driehoek, die er volgens de computer er was, maar in de bieb niet te vinden. Niet getreurd, heb gewoon andere boeken gelezen.
daar heb ik ook een stuk van zwaarden 3 gelezen, en hetgeen mij bijgebleven is van het verhaal is. De onderkant van de zwaarden zijn bot, dit komt door het proces dat het doorboren van het hart je kost. Dat vond ik erg mooi. Begin ik zomaar met de laatste kaart.
1e kaart koning pentagrammen omgekeerd. De koning van de groei. het proces wil bij maar niet opstarten.
ik ben volgens de 2e kaart nog teveel in gevecht of schijngevecht.uiteindelijk resulteert het in hartzeer.
Heleen

Eveningstar

• Master lid
  • Ik ben vreugde! Ik ben geluk! Ik geniet!
« Reactie #141 Gepost op: juni 05, 2012, 23:22:20 pm »
Hallo Heleen,

Doe wat aan sport... of iets sportiefs... . Voor de rest is het enkel handelen in wat gehandeld mag worden. en tracht met beide voeten op de grond te staan... .

Liefs,
Eveningstar
Het is slechts met het hart, dat je de dingen juist ziet. Wat echt belangrijk is, is onzichtbaar voor het oog.  (Antoine de Saint-ExupĂ©ry)

Suzy

• Master lid
« Reactie #142 Gepost op: juni 06, 2012, 07:42:49 am »
Hallo Heleen

meer in jezelf geloven/vertrouwen geven je vooruitgang en genezing

Suzy

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #143 Gepost op: juni 06, 2012, 09:56:49 am »
ontevredenheid, afgesneden om je leven duidelijke inhoiudt te kunnen gaven heleen...
innerlijk wel in beweging met het een en ander, maar overgens niet verder komen omdat de pijn te zwaar is...

Vlinder

• Master lid
  • When nothing goes right..........go left
« Reactie #144 Gepost op: juni 06, 2012, 11:09:04 am »
Heleen,
Dat is zo geluk kun je niet afdwingen geluk voel je van binnen uit,
en dat je meoilijke tijden nodig hebt om de mooie te zien
pffff dat ervaren we allemaal.

Een fijne dag, de staven zijn speels vandaag..
 :)

Chris

• Master lid
  • Once we accept our limits, we go beyond them
« Reactie #145 Gepost op: juni 06, 2012, 11:17:24 am »
Heleen,

straks even kijken had een paar dudidingen door elkaar gehaald.... ::)
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2012, 13:25:58 pm door Chris »
Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt.

Believe75

• Master lid
« Reactie #146 Gepost op: juni 06, 2012, 11:21:11 am »
lieve Heleen ik zie je bericht bij mij dat jij muziek wilt. Lieve Heleen maak lekker muziek zet een rust hetende muziek op bliss maakt mij relax met kaars aan jij komt echt alleen kwaadheid helpt niet wel boxen of hardlopen kom op! Xxx 

Suzy

• Master lid
« Reactie #147 Gepost op: juni 06, 2012, 13:17:09 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=gx1U3pr6YRQ

deze is voor jou Heleen
vond het passend als je het moeilijk hebt  :-*

rianna

• Master lid
  • Kostbaar is de wijsheid door ervaring verkregen
« Reactie #148 Gepost op: juni 06, 2012, 14:23:38 pm »
eens even bij jouw proberen Heleentje
je ging voor zekerheid maar dat word gestagneerd  er komt oud zeer boven drijven 
 koning pentakels is zekerheid maar dit ligt onderste boven dus de zekerheid is ver te zoeken
 strijd kan ook innerlijk zijn met die staven 5 iets waarbij ze met zich zelf over hoop lig
 en zwaarden 3 is toch verdriet hartepijn oud verdriet
 als je het optel ben je spiritueel zoekende
liefs Rianna
Het kan nooit zo donker zijn of het word weer licht .

heleen

• Master lid
« Reactie #149 Gepost op: juni 06, 2012, 18:58:02 pm »
@eveningstar.
ik heb vandaag flink gepoetst, valt dat ook onder sport? ben om eerlijk te zijn te moe en te druk om te sporten. Maar ik wandel regelmatig met de hondjes. Handelen waarin gehandeld mag worden, kan ik op verschillende manier interpreteren, maar ik denk dat je bedoeld dat er eerlijk spel gespeeld moet blijven worden. Dat probeer ik, maar of dat ook in ieders ogen zo is, is natuurlijk de vraag. 2 voetjes op de grond, en vanavond op de tafel.
@suzy
meer vertrouwen hebben in de toekomst
@marianne
niet omdat de pijn te zwaar is, omdat ik op dit moment moet afwachten hoe dingen gaan verlopen, en dat doet zeer.
@vlinder
speelse staven. Ik denk dat de staven iets aan het opbouwen zijn, waar ik minder vat op heb. En dat ik het wat losser moet laten, zodat de staven hun bouwwerk kunnen maken. Andere mensen laten spelen met mijn staven, en dat vind ik al moeilijk genoeg.
@Chris
Ach ik neem nog wel even een appeltje! ;)
@believe
Dank je wel voor de muziek. ik heb er van genoten,ik hou van deze muziek en ik kende bliss niet, dank je wel.
@suzy.
Dank je wel voor de mooie liedje van Marco Borsato en de fijne boodschappen die met de video werden meegestuurd.
@rianna
klopt zekerheid is op dit moment ver te zoeken, en het heeft inderdaad verband met mijn verleden, maar ook met mijn heden. En het geeft inderdaad innerlijke strijd. Ik denk dat ik aards meer zoekende ben dan spiritueel. En misschien is het ook wel zo dat ik deze 2 dingen probeer in elkaar te passen, de weg niet kunnen vinden in het aardse, spiritueel continue boodschappen doorkrijg, waar ik vervolgens weer boos om wordt, en afwijs, en in 2 strijd met mezelf kom.
Heleen