@eveningstar.
ik heb vandaag flink gepoetst, valt dat ook onder sport? ben om eerlijk te zijn te moe en te druk om te sporten. Maar ik wandel regelmatig met de hondjes. Handelen waarin gehandeld mag worden, kan ik op verschillende manier interpreteren, maar ik denk dat je bedoeld dat er eerlijk spel gespeeld moet blijven worden. Dat probeer ik, maar of dat ook in ieders ogen zo is, is natuurlijk de vraag. 2 voetjes op de grond, en vanavond op de tafel.
@suzy
meer vertrouwen hebben in de toekomst
@marianne
niet omdat de pijn te zwaar is, omdat ik op dit moment moet afwachten hoe dingen gaan verlopen, en dat doet zeer.
@vlinder
speelse staven. Ik denk dat de staven iets aan het opbouwen zijn, waar ik minder vat op heb. En dat ik het wat losser moet laten, zodat de staven hun bouwwerk kunnen maken. Andere mensen laten spelen met mijn staven, en dat vind ik al moeilijk genoeg.
@Chris
Ach ik neem nog wel even een appeltje!

@believe
Dank je wel voor de muziek. ik heb er van genoten,ik hou van deze muziek en ik kende bliss niet, dank je wel.
@suzy.
Dank je wel voor de mooie liedje van Marco Borsato en de fijne boodschappen die met de video werden meegestuurd.
@rianna
klopt zekerheid is op dit moment ver te zoeken, en het heeft inderdaad verband met mijn verleden, maar ook met mijn heden. En het geeft inderdaad innerlijke strijd. Ik denk dat ik aards meer zoekende ben dan spiritueel. En misschien is het ook wel zo dat ik deze 2 dingen probeer in elkaar te passen, de weg niet kunnen vinden in het aardse, spiritueel continue boodschappen doorkrijg, waar ik vervolgens weer boos om wordt, en afwijs, en in 2 strijd met mezelf kom.
Heleen