Forum Index > Tarot kaart-leggingen

mijn dagkaarten

(1/158) > >>

heleen:
tot morgen ;D

heleen:
Goedemorgen allemaal
Al mijn kaarten zijn omgekeerd. ???
staven 6
de heremiet
de maan.

Volgens mij gaat het over de telefoontjes die ik gisteren heb gepleegd.
Ik heb wel mijn mening gezegd, maar ik heb de situatie niet veranderd. Kan ik ook niet, maar het frustreert wel.   Toch zal ik de dingen los moeten laten, en niet laten malen in mijn hoofd. De zaken gaan  over mijn kinderen, en over een gevoelig gedeelte van mijn leven, dus zit het me niet helemaal lekker, het raakt mijn emotie's.
Heleen.

marianne:
hallo heleen,
we kunnen er voor kiezen de kaarten rechtop te interpreteten maar dan met een vertraging...
 je had meer succes verwacht je had op beter gehoopt, maar een klein succesje hierbij is uitgebleven..wat kun je er nu nog aan doen, het maakt je triest, weemoedig, keer in jezelf, om een beslissing te kunnen nemen.

rianna:
hoi Heleen
iemand in je familie zorgt er voor dat jij de neiging heb je terug te trekken
je stelde je dienstbaar op maar het liep uit op een terleurstelling 
liefs Rianna

heleen:
dank je wel voor de duiding. Het vervelende is dat ik geen beslissing kan nemen, omdat ik de bal in het spel niet vast heb. De beslissingen liggen bij de andere partij. Het enige wat ik kan doen, is de zaak los laten, en kijken wat er gebeurd. (vader van mijn kinderen, die niet naar ze omkijkt, maar wel vind dat hij eens in het jaar of anderhalf jaar recht te hebben op info van mijn kant.) :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie