Auteur Topic: inzichtslegging voor mijn vriendin aub  (gelezen 253 keer)

yuklom

• Junior lid
  • **
inzichtslegging voor mijn vriendin aub
« Gepost op: mei 15, 2012, 17:27:44 pm »
Mijn goede vriendin vroeg me een bericht te posten of er iemand voor haar een legging kan doen, vooral over haar liefdesleven.
De laatste 6 jaar zat ze in een af-aan relatie met een man van haar leeftijd die op zich heel goed voor haar was maar die niet in staat was affectie en genegenheid te geven, Nooit een knuffel of heel geforceerd, nooit een zoen en ook nooit sex. Hij wil wel zegt hij, en ik geloof ook wel dat hij van haar houdt maar hij kan het niet tonen door misbruiktrauma uit z'n jeugd. Ze doen wel veel samen en hij zorgt ook wel voor haar.
Nu heeft ze tijdens de laatste keer dat ze uit elkaar waren een veel jongere buitenlandse man leren kennen die haar wel affectie gaf maar met wie ze denkt, door het feit dat hij zoveel jonger is en niet zeker is in het land te kunnen blijven, geen toekomst te hebben. Dus heeft ze die relatie afgebroken en is ze nu terug samen met die andere man.
Nu zou ze graag willen weten of ze de juiste beslissing heeft genomen en of het in de toekomst beter zal gaan. Ze denkt nog vaak aan haar jongere vriend en twijfelt heel erg. Ze is een vrouw die enorm moeite heeft met alleen zijn waardoor ze dus liever in een affectieloze relatie blijft die haar toch enige zekerheid voor de toekomst geeft dan voor iets anders te kiezen.
Wie kan me helpen haar wat meer inzicht in de situatie te geven?

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
Re: inzichtslegging voor mijn vriendin aub
« Reactie #1 Gepost op: mei 16, 2012, 09:15:58 am »
hallo goede vriendin van yuclom...

ik heb eens verder voor je gekeken, messtal neem ik de signaalkaart eruit en de signaalkaart trek ik naar aanleiding van je sterrebeeld....
dan kun je aan de hand van die drie kaarten zien waar je vanuit kan gaan...
het geeft dan al een beeld van de persoon zelf....

maar goed er is al een duidelijk verhaal....
kiezen, een besluit nemen, moeilijk moeilijk....
vind je zelf...
maar je moet uitgaan van het feit dat je in een situatie ergens voor kiest en aan de hand van dat besluit ga je je pad bewandelen...
je hebt dus op een gegeven moment besloten om niet meer verder te gaan met die jongere gast aan de hand van signalen, en twijfels....
je twijfelde aan hem....en besloot verder te gaan met je huidige vriend....
ga even terug naar dat moment, waarom heb je dat besluit genomen??
niet nu twijfelen, want dat is achteraf.....
snap je, je kunt het verleden niet veranderen, je bent toen een weg op gegaan en al gaande weer een keuze gemaakt en aan de hand van die keuze weer een volgende keuze....
je kijkt te veel achterom......

je bent een gevoelige vrouw , die als zij niet goed in haar velletje zit nogal beinvloedbaar is...
maar je staat nu niet open voor je eigen gevoel....
uitgaande vanuit het verleden; de staven koningin op de kop....
je natuurlijke gave; iemand bijstaan, iemand helpen in crisisen, emotionele steun geven....maar dan verwacht je wel dat het leven ook positief reageerd, in dit geval veranderd het in geklaar of onrechtvaardig behandelt te zijn geworden....
heden; de toren... je ziet het als te veel tegenslagen waardoor je kwetsbaarheid te veel naar boven is gekomen, je zult je denkpatronen moeten gaan veranderen....
kijken waar je je echt goed bij voelt, voel je je tevreden, ga dan niet voor meer......
je denkt altijd dat het gras altijd groener is bij de buren, maar is dat ook wel zo, smijt die niet overdaidg ,snachts als jij het niet ziet met kunstmest????
als je het zo bljft bekijken blijf je je leven steeds als een teleurstelling zien...
jezelf'; de maan op de kop.....het glas is altijd halfvol...
hoe anderen je zien; pent. 7....je toont je toch naar anderen toe gelukig met hetgeen je bereikt hebt....
dus zoals je je voelt en hoe je je toont komt niet overeen met je werklijke gevoel....
vandaar dat je twijfelt aan je eigen gevoel....
je hoop en je angsten....je knokt maar door en ziet geen einde aan je eigen strijd....
probeer te kijken naar wat je hebt, waar je je goed bij voelt.....waar je jezelf kunt zijn....

lfs marianne

« Laatst bewerkt op: mei 17, 2012, 08:36:32 am door marianne »

yuklom

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: mei 16, 2012, 19:55:12 pm »
bedankt Marianne
ik zal het doorgeven, ze is een tweeling sterrebeeld geboren op 31/05/58
ik denk dat ze vooral wil weten of haar huidige situatie zal vebeteren, ze moet dus haar gevoel volgen

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #3 Gepost op: mei 17, 2012, 08:44:05 am »
ja dan krijg je het feit dat vanuit een zwaarden koningin naar een kelken koningin toe moet groeien....
dus handelend vanuit haar hoofd, zij zit ook veelal in haar hoofd en doet te weinig met haar buikgevoel en zit ook te weinig in haar hart....
wel vindt zij bij een vaste relatie communicreren en een vriendschappelijke band belangrijk....
dit ondervindt zij nu, dat is voor haar wel veilig en vertrouwd.
die jongere gast heeft haar verdrongen gevoelens weten los te maken, op dat moment kon zij er niet goed mee omgaan, mede omdat zij net te veel in haar hoofd zit, en is zij gewent om gevoelens te onderdrukken...
tijdens die relaties heeft zij kennis mogen maken met haar buik-en hartgevoelens....
en dat is haar onbekend...
in die zin zal zij voor haarzelf een keuze moeten maken bij welke gevoelens zij zich het prettigst voelt, zij blijft een lucht-type....
en als zij niet op haar eigen gevoelens kan/wil vertrouwen kan dat omslaan in labiliteit...
lfs marianne