Hallo,
Sommigen van dit forum kennen mijn situatie wat betreft liefdeszaken. Gezien de dagkaarten die ik leg wilde ik weer eens een keltisch kruis leggen m.b.t. de liefde. Mijn vraag was nu specifiek over hoe het er verder uit gaat zien tussen mij en de man op wie ik verliefd ben:
1, Centrumkaart: zwaarden 3
2, Kruiskaart: koning van pentagrammen
3, Basiskaart: magier
4, Recent Verleden: staven 8
5, Kroonkaart of Mogelijke Uitkomst: zwaarden schildknaap
6, Nabije Toekomst: de Dood
7, Zelf: page pentagrammen
8, Omgeving: bokalen 5
9, Hoop en Vrees: bokalen 2
10, Uitkomst: staven 5
Ik zal beschrijven wat ik zelf denk:
1. Ik heb liefdesverdriet, vervlogen hoop.
2. Aan de andere kant is er die behoefte aan zekerheid. Misschien wel in deze situatie, behoefte aan dat ik zeker weet wat ik kan verwachten in de toekomst van deze man?
3. De magier is wel een positieve kaart en is dus positief over mijzelf want daar staat deze plek voor, voor wie ik ben. Er zit in mij creativiteit, wilskracht.
4. Staat voor iets wat gaat gebeuren, of dat ik met meerder mogelijkheden bezig ben. Het is een afnemende factor, iets uit het verleden. Ik heb gekeken wat de verschillende mogelijkheden zijn m.b.t deze man? Ik heb inderdaad van alles bedacht hoe ik contact kan krijgen met hem, wat ik kan doen in de nabije toekomt wat betreft contact met hem.
5. Ik zal een helder inzicht gaan krijgen? En het staat toch voor de ander? Krijg ik van hem iets naars te horen? Of over hem?
6. Vreselijke kaart, ik hoopte zo dat hij niet zou verschijnen en dan nog wel op die plek. Het gaat dus over, ik hoef niets meer te verwachten.
7. Een impuls, iets concreets. Ik ga stappen ondernemen? Maar in welke richting? Of naar wie?
8. Anderen zien waarschijnlijk dat ik alleen maar kijk naar wat ik niet heb dan wel.
9. Die snap ik heel goed, ik wil dat hij en ik samen komen.
10. Een sportieve strijd maar ik snap niet hoe ik die moet zien.
Een paar vragen. Zouden anderen kunnen kijken wat de kaarten betekenen op de verschillende kaarten? Is mijn interpretatie juist.
En ik snap staven 5 niet. Het loopt dus helaas af (de Dood) maar waar strijd ik dan vervolgens voor?
Liefs, H.