EDA haalt het hier al aan...
we weten wat er gisteren gebeurde, we weten wat er vandaag gebeurd en de toekomst valt niet te voorspellen, wel kan er een lijn uitgezet worden shiningstar die je eventueel kan en mag volgen, een lijn komend vanuit de ontwikkelingen uit het verleden en ook het heden als want wat ik NU scrijf is NU al het verleden..
16-03-12 is natuurlijk nog pril en jullie zien alles nog door een roze bril, alles is nog mogelijk tuurlijk, het ligt er al maar aan hoe jullie de ontwikkeling doormaken.....
de zwaarden 2 op de kop geven een misschien aan, het lijkt wel of uitstel afstel betekend....te situatie is nog te wankel...
wat blokeert; de pent.8 te eenrichting denken...
een en ander komt eigenlijk voor jou te confronterend over, taktissch en behoedzaamheid was beter op de plaats geweest...
heden; staven 9 op de kop..is hier sprake van koncurrentie?
ik heb het idee dat hij denkt te laat te komen shining star
geef het nog even de tijd zegt de hoge priester ook samen met de schildknaap van stavne duidt een en ander op snel gewin..
snel gewin is katte-gespin zei mijn oma altijd...
ook hij leeft nog te veel in de verbeelding....
je hoopt dat er nog duidelijkere signalen komen
hoe anderen erover denken; je bent nogal beinvloedbaar[ koningin van kelken op de kop
hoop/angsten; aas van pentakels de hoop op een beter liefdesleven, zal dat gewaarborgt zijn???
wil je een eerlijk antwoord.....shiningstar.....
uitnodiging wordt afgeblazen.................................[kelken ridder op de kop op plek 6]