Goedemorgen,
Vandaag de Wereld en de Ring van Lenormand. De Wereld is een mooie kaart, laatste van de grote Arcana, voltooiing.
Bij Lenormand de Ring staat aangegeven dat het voor verbinding kan staan maar ook voor scheiding. Wat is het nu?
Liefs, H.
een vrije geest willen bereiken hatsie......
de ring geeft hier aan dat ja alsmaar in een rondje blijft draaien, dat je alsmaar het gevoel hebt nog niks te hebben bereikt, je in een impasse je bevindt....
waarom denk je dat die persoon geen interesse in je heeft???
het is niet persoonlijk gedoelt hoor van hem...
maar het feit dat je gebonden bent.......daarom houdt hij je op enige afstand.... 
Ja, dat zou best kunnen wat je zegt. Hij had wel interesse, althans, ik weet niet zeker wat hij voelde maar hoe hij zich gedroeg daaruit maakte ik wel een bepaalde intersse uit. Dat ik geen contact met hem kan hebben is niet zozeer alleen vanwege mijn gebondenheid maar vooral vanwege de aard van ons contact in het verleden wat maakt dat het nu lastig is om contact te hebben.
Wat ik heel sterk kan hebben, vanochtend heb ik dat ook weer, is het idee dat hij mij gaat vergeten. Dat hij verder gaat en open zal staan voor anderen. Dat zijn gevoel voor mij en de interesse in mij zal wegzakken (als dat nu al niet het geval is) en dan is het voorgoed weg. Begrijpelijk uiteraard, als je wordt afgewezen dan ga je verder. Een jaar geleden toen het contact stopte heb ik maanden gepiekerd over het feit dat het niet wederzijds leek te zijn en ik het verkeerd leek te hebben ingeschat. Vervolgens kom ik hem een half jaar later tegen en blijkt het anders te zijn wat mij vleugels gaf. Ik bloeide helemaal op. Toen zei ik ook dat contact niet kon maar toen gaf hij aan contact te blijven houden. Heerlijk vond ik dat en hij hield zijn woord. Een paar maanden geleden gaf ik het weer aan en toen was hij duidelijk in dat me niet meer zou "lastigvallen" (zo schreef hij dat, hij valt me natuurlijk helemaal niet lastig).
Ik weet dat het niet oké is om zo te denken. Ik heb een relatie en je kan niet verwachten dat iemand op je gaat zitten wachten of zo. Ik gun hem ook echt serieus geluk.
Het is meer het onverdraagbare idee (echt onverdraagbaar) dat het gevoel weg gaat of al is. Zeker gezien mijn afwijzing. Dan baal ik er van dat ik niet heb geschreven dat ik het moeilijk vind, dat ik ookwil dat het anders was.
Dat is waarschijnlijk die Ring, malen dat ik heb kwijt ben, voorgoed.