Sorry Marianne, ik was inderdaad geïrriteerd maar ik wil niet onaardig of boosaardig doen. Zeker niet tegen jou die me vaak heeft geholpen.
Het frustreert me nogal dat ik maar worstel tegen mijn gevoelens, ze wegredeneer maar ze gaan maar niet over. Wat ik al schrijf, ze worden de laatset tijd juist weer erger. Afgelopen week heb ik een beslissing genomen dat ik mijn gevoelens niet weg doe. Ik maak mijn studie af en als ze er nog steeds zijn dan ga ik er echt iets mee doen. Dan zoek ik de confrontatie op een gegeven moment op om te onderzoeken waarom ze er zijn en blijven. Misschien dat de realiteit ontnuchterend werkt of juist niet maar dan gebeurd er tenminste iets.
Als ik dan weer zulke kaarten krijg dan word ik echt wanhopig. Ik weet het niet meer hoor. 
weet ik ook wel hatsie.....
heb ik ook begrip voor ik was alleen bang dat je op mij boos zou worden...
maar idd je was boos op je kaartjes en eigenlijk ben je ook boos op jezelf....
en waarom boos op jezelf.....
omdat je jezelf geen liefde kan schenken...
ik kijk even verder voor je;
situatie; aas van pentakels; je zoekt de liefde buiten je zelf, je zoekt de beloning buiten je zelf, je zoekt romantiek omdat dit zorgt voor het grootste geluksgevoel....denk je....
lekker wegdromen bij kaarlicht, romantische dingen die je zelf fantaseert....
maar in feite........
worden meer gelukshormonen aangemaakt bij een middagje shoppen met een vriendin.....
de kaart die dit hier blokkeert is de page van staven....je hebt wel de behoefte dit te ontwikkelen, maar er hangt zoveel onzekerheid hierom heen....
verleden; de gehangene; de opoffering....in de greep van de onwerkelijkheid...
heden; bekers 10 op de kop...je bent niet gelukkig met het feit, eigenlij is het ee nverstoring van het geheel.
nabije toekomst; de hoge priester; je gaat behoefte krijgen aan verdieping van het probleem, maar hierbij zul je je op je zelf moeten gaan richten hatsie..
anders komt er weinig verandering helaas [staven 8 op de kop]
jezelf; de maan op de kop...verward...in emoties...
hoe anderen je zien;
je komt over alsof je het wel allemaal in de pocket hebt.
je weet hen aardig om de tuin te leiden

je hoop en angsten; je bent bang om in wanhoop een verkeerde beslissing te nemen...
uitkomst.....de knokkaart..je zult nog het een en ander te onderzoeken hebben....
maar hatsie..de inzichten zijn er wel degelijk...nu de rest....
liefs marianne