::: Hoofdmenu ::: Runen ::: Numerologie ::: Astrologie ::: Tarot ::: Live consult ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Chin. Astrologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: eCards ::: Nieuwsbrief :::
aan rianne.....beide kaarten zitten er al in opgesloten
Citaat van: assie63 op maart 20, 2012, 07:01:16 amgoedemorgen allemaalvandaagkelken ridder-kelken 3-penakels 9emoties balans geestelijk en lichamelijk, feestje vieren hihihikelken vandaag assie, je hebt ook alle reden tot feesten.....toch blijft die ridder nog teveel steken in de verbeelding.....dus juig niet te vroeg, je zult nog alle zeilen moeten komen aan bijzetten...
goedemorgen allemaalvandaagkelken ridder-kelken 3-penakels 9emoties balans geestelijk en lichamelijk, feestje vieren hihihi
Marianne, ik geloof dat ik morgen iemand tegen kom en hoe dan ook ik moet vertrouwen hebben in mezelf Ik heb de kelken page en de hond getrokken.Slaap lekker allen,Xxx
goedemorgen allemaalvandaagzegewagen-wereld-hogepriesterteugels in handen nemen zorgt voor succes, maar ik moet het wel zien te beheersen
Goedemorgen,Vandaag ridder zwaarden en de zeis. Twee pittige kaarten. Zwaarden ridder vind ik altijd vrij verwoestend over komen. Alsof hij niets ontziend ergens op af stormt.Liefs, H.
goedemorgen allemaalvandaag trok ikzwaarden schildknaap en 34 = de vissengeen keus kunne maken zodat ik vooruit kanliefs Rianna
Citaat van: hatsjepsoet op maart 21, 2012, 07:12:09 amGoedemorgen,Vandaag ridder zwaarden en de zeis. Twee pittige kaarten. Zwaarden ridder vind ik altijd vrij verwoestend over komen. Alsof hij niets ontziend ergens op af stormt.Liefs, H.klopt hatsie, de zwaarden ridder geeft is ook een voorbode van pijn en verdriet op liefdes-gebied.
Goedemorgen allemaal,vandaag de gehangene als dagkaart, ridder van pentakels als ondersteunende kaart.Ik ben bezig alles vanuit een andere invalshoek te bekijken. De ridder zegt mij daarbij ook geduld en vertrouwen erin te hebben en te houden, beide kaarten zeggen me dat de ingeslagen weg de goede is.Liefs en een fijne dag!Vicky
Citaat van: assie63 op maart 21, 2012, 06:49:45 amgoedemorgen allemaalvandaagzegewagen-wereld-hogepriesterteugels in handen nemen zorgt voor succes, maar ik moet het wel zien te beheersen3 kaarten van de grote arcana vandaag assie...het succes wat je hebt weten binnen te halen geven je vreugde, de wereld ligt aan je voeten als het ware, doch is je zoektocht nog niet ten einde
Citaat van: rianna op maart 21, 2012, 08:15:37 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ikzwaarden schildknaap en 34 = de vissengeen keus kunne maken zodat ik vooruit kanliefs Riannalet op de zwerm vogels die boven je hoofd hangen; brain stormen, creatief en vooruit denkend, dat is er in overvloed...maar het blijft in de lucht hangen omdat je het zwaard niet doeltreffend gebruikt.