::: Hoofdmenu ::: Runen ::: Numerologie ::: Astrologie ::: Tarot ::: Live consult ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Chin. Astrologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: eCards ::: Nieuwsbrief :::
Vandaag geen mail gehad van C'web dat er iets was geplaatst op bij deze topic. Vreemd.
Goedemiddag,Vandaag geen mail gehad van C'web dat er iets was geplaatst op bij deze topic. Vreemd.Vandaag staven Ridder, ook niet voor het eerst en de Berg van Lenormand. DIe staven Ridder bevat veel vuur en dat voel ik de laatste tijd wel steeds meer. De Berg, waar zie ik tegen op, wat moet ik nog trotseren? De laatste loodjes van mijn studie?Lief, H.
Citaat van: hatsjepsoet op maart 02, 2012, 12:23:45 pmGoedemiddag,Vandaag geen mail gehad van C'web dat er iets was geplaatst op bij deze topic. Vreemd.Vandaag staven Ridder, ook niet voor het eerst en de Berg van Lenormand. DIe staven Ridder bevat veel vuur en dat voel ik de laatste tijd wel steeds meer. De Berg, waar zie ik tegen op, wat moet ik nog trotseren? De laatste loodjes van mijn studie?Lief, H.je wil wel, maar die berg........entousiast, vol aktie vol beweging, maar aan de voet van een berg.....
Citaat van: rianna op maart 02, 2012, 08:18:00 amgoedemorgen allemaalvandaag trok ik koningin van de zwaarden en 18 = de hondwetend dat je alleen iets bereikt door hard te werken niks komt je aan gewaaid maar vooral je zelf trouw blijven liefs Riannaniet meer eens oor rianne, belastingbrieven komen aangewaait.... de zwaarden koningin en de hond..trouw zijn aan je onafhankelijkheid, daarbij je fijgevoeligheid volgen, zeker niet meer twifelen, je goed opmerkzaamvermogen.....het feit dat je goed bent in handwerken, de verfijnde motoriek...details goed afwerken....denk daar eens over na...
goedemorgen allemaalvandaag trok ik koningin van de zwaarden en 18 = de hondwetend dat je alleen iets bereikt door hard te werken niks komt je aan gewaaid maar vooral je zelf trouw blijven liefs Rianna
hier doel ik op het feit dat je de details perfect afwerkt.....ook in huis, kleine dingetjes, veel kleine dingetjes waar over al ee nander verhaaltje achterzit...en als men je vraagt; waar heb je dat uitgehaald, dan weet je dat tot in de finesses te vertellen...
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 22:52:03 pmCitaat van: marianne op maart 01, 2012, 15:41:34 pmCitaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 pmgoedemiddagvandaagmunten 3-zegewagen-staven 5strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruikslaat ook op je nieuwe baan, de blijdschap en het euforische maken in april plaats voor de werkelijkheid...niks om je ongerust over te maken hoor, maar halverweg april valt het kwartje Ok, hoop dat ik er wel blij mee blijf, als mijn kwarjte valteen overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......oke geen idee welek overeenkomst, och mooi groei en ontwikkeling, slaat op mijn nieuwe baan denk ik, nee valt wel mee met innerlijke onrust, Dank voor duidin,g assie xx
Citaat van: marianne op maart 01, 2012, 15:41:34 pmCitaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 pmgoedemiddagvandaagmunten 3-zegewagen-staven 5strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruikslaat ook op je nieuwe baan, de blijdschap en het euforische maken in april plaats voor de werkelijkheid...niks om je ongerust over te maken hoor, maar halverweg april valt het kwartje Ok, hoop dat ik er wel blij mee blijf, als mijn kwarjte valteen overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......oke geen idee welek overeenkomst, och mooi groei en ontwikkeling, slaat op mijn nieuwe baan denk ik, nee valt wel mee met innerlijke onrust, Dank voor duidin,g assie xx
Citaat van: assie63 op maart 01, 2012, 12:33:29 pmgoedemiddagvandaagmunten 3-zegewagen-staven 5strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruikslaat ook op je nieuwe baan, de blijdschap en het euforische maken in april plaats voor de werkelijkheid...niks om je ongerust over te maken hoor, maar halverweg april valt het kwartje Ok, hoop dat ik er wel blij mee blijf, als mijn kwarjte valteen overeenkomst wordt naar een hoge nivo gebracht. [3]groei, ontwikkeling, je hebt je zegen kunnen binnen halen, succes...toch blij je innerlijk onrustig......
goedemiddagvandaagmunten 3-zegewagen-staven 5strijd doordat ik mijn energie verkeerd gebruik
Citaat van: assie63 op maart 02, 2012, 06:38:08 amgoedemorgen allemaalvandaagpenakels 7-penakels 8-kelken 10oogsten wat ik gezaaid heb, geduldig wachten tevrede zijn met wat ik heb geluk en liefde in mijn gezinhier zie je mooi de 7 en de 8 van pentakels....de 7 staat voor het idee van het punt geluken de 8 staat voor het idee van het punt geluk gaan bereiken hier geprojecteeerd op materie....kort gezegt....aan het uiterlijk werken om je blij van binnen te kunnen voelen
goedemorgen allemaalvandaagpenakels 7-penakels 8-kelken 10oogsten wat ik gezaaid heb, geduldig wachten tevrede zijn met wat ik heb geluk en liefde in mijn gezin
Hi Marianne,Het was vandaag een mooie en een snelle dag, weinig kunnen doen en alsnog prima Ik heb net 2 schitterende kaarten getrokkenDe Ster van RW TarotDe Klaveren van LenormandHeel veel liefs en slaap heerlijkkkkXXX