Goedemiddag allemaal

,
Ik ben al vrij lang lid van dit forum en trek hier sinds een paar maanden bijna dagelijks een dagkaart en een ondersteunende kaart. Hoewel ik het heel moeilijk vind om de kaarten juist te kunnen interpreteren, vind ik het waanzinning interessant (lees: het voelt goed) om er op deze manier mijn levenslessen mee te volgen en te kunnen uitleggen. Ik heb inmiddels gemerkt dat dagkaarten ook wel eens op iets slaan wat later in de week gebeurt of op iets wat inmiddels is geweest maar waar ik emotioneel nog niet klaar mee ben. Met veel belangstelling lees ik de uitleg wat bij iedere kaart beschreven staat en vaak herken ik er punten in. Soms merk ik dat ik een kaart trek die ik niet kan plaatsen; als ik er dan langer over nadenk kan ik de kaart vaak plaatsen bij iemand die net daarvoor een tijdje in mijn gedachten is geweest.
Ik trok vanochtend als dagkaart Kelken schildknaap, en als ondersteunende kaart Kracht.
Voor mij betekent dit dat ik na een periode van veel verdriet, ongeduld en teleurstelling pas op de plaats maak, accepteer dat ik niets kan overhaasten en dat ik liefdevol op mezelf kan (en moet) vertrouwen. De beslissing om de situatie te accepteren zoals hij is, heb ik eerste instantie met mijn hoofd genomen, deze kaarten zeggen mij dat mijn hart het nu ook accepteert (zo voelt het ook). De kaart Kracht zegt mij dat het goed zal voelen, dat ik het geduld op zal kunnen brengen en dat ik meer in evenwicht zal komen.
Toch zou ik graag van jullie willen weten wat jullie eerste ingeving is als je de dagkaart kelken schilknaap trekt met als ondersteunende kaart Kracht. Wie wil me er meer over vertellen? Alvast een warm dankjewel!