Forum Index > Astrologie

Handige tips ivm astrologie

(1/2) > >>

Carla:
Gratis e-book van Willem Venerius: Verhoging en Val van de Planeten

Voor geinteresseerden misschien wel een leuke tip, je kunt 'm downloaden bij Radixpro.nl

Carla

Hoyma:
Goeie!!! Bedankt!

Carla:
Misschien nog een aardige tip voor sommige mensen, het (vrij uitgebreide) astrologie programma Planetdance (ook in nl uitvoering) kun je hier gratis downloaden en Jean, de maker van dit programma is een aardige man, dus je kunt hem ook wel dingen vragen als je ergens mee zit. Wil je een recensie over Planetdance en de mogelijkheden van dit programma lezen, kijk dan hier!

Ik heb trouwens net op onze website een programmaatje toegevoegd wat de actuele planeetstanden laat zien, kan soms ook erg handig zijn. Deze applicatie, eveneens gemaakt door Jean Cremers, vind je via de astrologie index en rechtstreeks op de pagina horoscoopstanden, die zit in het menu onder "Gratis astro-service".

Misschien wel een goed idee om dit topic 'Handige info mbt astrologie' oid te noemen.. ik zal eens even kijken of ik het ook een andere naam kan geven. Dan kan iedereen die vergelijkbaar handige tips heeft ze hier in het vervolg posten  :)

Carla

Hoyma:
... is not commonly downloaded and could harm your computer....

aiaiaiaiaiaiai

Carla:
 :D
Dat zegt dus helemaal niets, is een Microsoft IE (on)handigheidje, want het vertelt je alleen maar dat er niet dagelijks duizenden mensen die download doen. That's all  :P
Zie bijv: http://www.7tutorials.com/what-smartscreen-filter-how-does-it-work

Maar wat je altijd moet doen, ook al krijg je geen warnings tijdens het downloaden, is een bestand zodra je 'm op je harde schijf hebt staan, éérst even scannen met je eigenste scanprogramma (normaal gesproken rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor scannen met..) en pas daarna gaan installeren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie