Goedemorgen!
Mijn persoonskaart (uitgerekend via geboortedatum) is Gerechtigheid en mijn zielskaart is de Hoge Priesteres.
Ja...frappant, toch? Ik herken het zo enorm! Je moet altijd oppassen met etiketjes plakken, maar die heftigheid, die emoties van mijn kids...dat is af en toe best een dingetje. Maar goed, voor alles is een oplossing, dus het komt allemaal wel goed. Wat je zegt, ik kan niet alles voor ze wegnemen. Ook maar goed, anders krijgen ze zo'n overbezorgde moeder, dat is voor niemand leuk, haha!
Lief dat je de moeite neemt mij te helpen, echt heel fijn. Ik leer hier van en dat vind ik zo tof!
Groet,
Sacha
geen moeite hoor sasha, ik leer hier ook van, samen leren we weer, en smane groeien we allen.
gerechtigheid als geboorte-tal kaart;
ik denk dat je het wel zal herkennen, een van de belangrijkste les in dit leven is;
probeer niet je telkens af te vragen als zich een vervelende gebeurtenis voordoet; waarom ik?
waarom overkomt mij dat nou?
iedereen krijgt lessen voorgeschotelt om er van te leren, en ieder gebeurtnis heeft een reden.
doe wat meer op je gevoel, durf nee te zeggen tegen mensen die nietgoed voelen, zodat je niet telkens weer voor eenzelfde feit komt te staan.
doe wat je gevoel zegt, luister naar de stem van de gerechtvaardigdheid, gesymboliseert door het zwaard.
verantwoordelijk zijn voor eigen daden, neem niet alles op je schouder, iedereeen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, sasha...
je hebt al genoeg aan de and om je eigen leven in balans te brengen...
diep van binnenuit schuilt de HP;
je hebt paranormale vermogens, die je mag ontwikkelen en sturen.
probeer deze talenten wat meer te ontwikkelen voor jezelf en in je dagelijkse leven, je hebt een goede intuitie.
je bent wijs en geduldig, maar probeer niet te overdrijven, anders blijf je te lang hangen bij die ongeduldigheid....