Forum Index > Tarot- Arcana
Zwaarden 7
donna:
Goeiemiddag,
ik zit met een kaart waar ik niet uitkom. Ik ben hier nog nooit geweest, wel vaak hier gelezen maar ik hoop dat toch iemand mij wil/kan wijsmaken..
Maar Ik zal me eerst even netjes voorstellen :)
Mijn naam is donna en ik ben 30 jaar, ik ben nog niet zo lang bezig met Tarot, een paar jaar maar wel op en af, dan wel en dan niet, ben dus niet zo ervaren maar vind het leuk en heel leerzaam
Ik heb een v-h-t legging gedaan voor een vriendschap en met het heden kwam de zwaarden 7 op tafel... zoals ik mijn boek hier lees lijkt het best wel negatief maar de vriendschap gaat goed..
Groetjes
Donna
maroesj:
Zwaarden 7 zou kunnen betekenen dat jij je zelf nog niet zeker voelt in deze vriendschap. Er is (mogelijk) geen openheid van jouw of zijn/haar kant.
groetjes,
Maroesj
janice:
De kaart staat ook voor wantrouwen en/of sneaky plannetjes uit willen voeren, op eigen houtje.
Opti-Mystique:
Hai Donna,
Ik kan ook moeilijk uit de voeten met deze kaart, aangezien ik de betekenis "hij die bedriegt of die bedrogen wordt" vrijwel nooit in het perspectief van de legging kan plaatsen. Ik ben er evenwel nog niet uit, wat deze kaart voor mij persoonlijk dan wél moet betekenen... :-\
Liefs, Dolf
Koshke:
Hallo Donna,
Als ik Zwaarden 7 zo bekijk en weet dat zwaarden met het mentale te maken heeft, dan zie ik momenteel in de eerste plaats iemand die met de ideeën van anderen gaat lopen. Ook zie ik de mensen die op de achtergrond bij elkaar zitten terwijl de man zich geniepig verwijderd met de zwaarden hetwelk op een gebrek aan openheid wijst, voor mij althans. Misschien heeft dit iets met je vriendschap te maken???
Groetjes, Koshke
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie